Strømpebukseslutt...

Kvitre

Forumet er livet
Når slutter dere med strømpebukse?
Temperaturen varierer jo veldig nå, men vurderer nå å av og til bruke foret bukse istedenfor strømpebukse og bukse...
Er det dumt å gjøre det innimellom strømpebuksebruk? "Er oppvokst med" at da er det større sjans for å bli forkjøla [8D]

Blir nok lenge til enda, er masse sne her.

Ifjor gikk han med strømpebukse hele året[8D]

ORIGINAL: mammatilaksel

Hehe ja, det kommer såklart an på hvor i landet man bor [:)]

Vi bruker strømpis 11 av 12 mnder vi..[&:][;)]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Fortsatt ull innerst her.

ORIGINAL: Kvitre

ORIGINAL: mammatilaksel

Hehe ja, det kommer såklart an på hvor i landet man bor [:)]

ja det er jo klart[:D][:D]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Fortsatt ull innerst her.

Her også, hvertfall til Mai engang.. [:)]

ORIGINAL: Destiny85

hahaha, vi og... snakk om tragisk!

Er vi kun inne har de ikke på seg strømpebukse nå. Går vi ut, kler jeg på dem stilongs.
Vi hadde 11 grader i dag[;)]

siden det har blitt full vinter igjen her[:'(] så regner jeg med at det blir leenge til før vi kan slutte med det, kanskje forhåpentligvis i Mai en gang om været tilsier det[:)]

Satt foressten og såg ut i snøværet her g nesten lo litt for meg selv når jeg såg overskriften på tråden, for strømpisfri tilværelse føles veldig langt borte[&:][;)][:D]

Her veksler vi på strømpis og ullongs, alt hva som er rent. De har ullheldrakt i bhg uansett, så kalde er de ikke.

Men strømpebukseslutt blir det ikke på lenge!

ORIGINAL: Buebe0708

Er vi kun inne har de ikke på seg strømpebukse nå. Går vi ut, kler jeg på dem stilongs.

Det var litt sånn jeg mente... er ikke storfan av å gå i strømpebukse/stilongs inne, og syns det ser så shabby ut i barnehagen. Å gå inne med strømpebukse og vanlig bukse nå er for varmt, derfor jeg tenkte litt variasjon. Har strømpebukse under dress, så det blir å skifte litt, men det må jo være like deilig for de små å kunne gå litt uten strømpebukse som det vi syns [8D]

ORIGINAL: Kvitre

ORIGINAL: Buebe0708

Det var litt sånn jeg mente... er ikke storfan av å gå i strømpebukse/stilongs inne, og syns det ser så shabby ut i barnehagen. Å gå inne med strømpebukse og vanlig bukse nå er for varmt, derfor jeg tenkte litt variasjon. Har strømpebukse under dress, så det blir å skifte litt, men det må jo være like deilig for de små å kunne gå litt uten strømpebukse som det vi syns [8D]

Her er det også strømpis stort sett året rundt, men min sære lille gutt blir illsint om jeg kler på han bukse uten strømpis under! Det er jo ikke sånn det skal være! [:D][:D]

ORIGINAL: Skrållan

ORIGINAL: Destiny85

hahaha, vi og... snakk om tragisk!

Back
Topp