Strømpebukser?

Snoopy!

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Har ikke handlet inn en eneste strømpebukse i små størrelser, da jeg rett og slett har tenkt at bukse og løse sokker må være enklere. Men hva sier dere andre? Burde jeg hatt noen til å ha under buksene? Har det så varmt og godt inne, at det er ikke nødvendig å ha det på da, men kanskje ute på tur? Har forøvrig dunpose og lammeskinn til vogna. :)

Jeg tenker at det er mer behagelig for barna med body og strømpebukse, men det er vel en smakssak.
Brukte knapt bukser eller gensre på datteren min når hun var liten.
Jeg ville hvertfall kjøpt noen strømpebukser for du finner fort ut hva som passer ditt barn :)

Vi brukte mye body og strømpebukse på jenta vår(hun er født på slmmeren), og kommer nok til å gjøre det samme nå. Denne gangen tror jeg vi kommer til å bruke bukse over strømpebuksa, siden det e vinter.

Sent from my iPhone using BV Forum

Her blir nok body og strømpebukse fast klesstil for baby når vi er hjemme .. Så skal ha en del strømpebukser ja.. Å slenger heller en bukse over strømpebuksa når vi skal bort .. Ser ikke for meg at hu kommer til å gå med vanlig klær her hjemme .. Hu blir nok som morra si haha jeg går bare med ullundertøy på vinteren når jeg er hjemme å skifter når jeg skal ut av huset:p

<3 VinterPrinsesse <3

Jeg brukte helst body og strømpebukse eller ullundertøy til jenta mi da hu var liten. Synes det virket mye mer behagelig for henne enn bukse og sokker. Når hu ble noen mnd dro hu bare av sokkene, så brukte vel egentlig strømpebukse eller ullundertøy med fot hele veien.

Sent from my iPhone using BV Forum

Bruker helst boddy og strømpebukse.

Foretrekker også strømpebukse framfor sokker. Så blir nok body og strømpebukse for det meste her :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Takk for alle svar :) Da skal jeg skaffe noen strømpebukser også tror jeg! Har liksom tenkt at bukse er lettere å ta av og på ved bleieskift. Men jeg har jo aldri prøvd verken det ene eller det andre. ;)

Tenker at her blir det body og strømpebukser. Så det er de plaggene jeg har satt fokus på å hanke inn i de minste størrelsene :)

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Vi brukte også body og strømpebukser til storebror :)

Brukte mye body og strømpebukser og gjør det enda på frøkna på 1 år :)

Sent from my iPad using BV Forum

Brukte ikke strømpebukse på eldstemann før han begynte i barnehagen. Mens yngste hadde strømpis fra ho ble født. Så det kommer helt an på ungen:-)

Strømpebukser er egentlig gull verdt.. Finner sokker i hele huset og ungene har dem på seg i maks 5min før de er av igjen. Hadde samme problemet når de var små, spesielt når de ligger og sparker, da forsvinner sokkene av :p

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 02.12.14 ❤️

Brukte nesten bare disse og body de første 3-4 mnd

1409517637353.jpg

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Har kjøpt strømpebukser og sokker. Har jo fine rimelige to pk på h&m :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp