Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Syns dette er så vanskelig .. Med storebror er det faktisk de i barnehagen som gir meg beskjed :-/ jeg er litt håpløs slik , men det har vært ganske kaldt her noen dager med sur vind ..
Strømpebukser under bukser? Det sluttet vi med for en god stund siden, og jeg husker ikke helt hvor varmt det var? Kanskje 15-16 grader? Strømpebukse under kjole bruker hun på gråværsdager.
Jeg er livredd for at babyer skal bli for varme, og kjenner ofte etter at hun ikke er varm eller klam. Starter stort sett med å ta på henne like mye klær som jeg selv bruker når jeg er rolig, litt mer enn jeg bruker når jeg er i full aktivitet. (Det vil si at dersom jeg kan finne på å sette meg på en benk uten at jeg selv har strømpebukse, så har jeg ikke strømpebukse på babyen min heller.) Så kjenner jeg etter underveis, og tar av henne hvis hun er varm. Vanligvis har hun ikke noe over seg i vognen, men dersom hun kjennes kjølig ut, så har jeg et vognteppe jeg kan legge over henne.
jeg syns også det er veldig vanskelig å vite når rett tid er.. dessuten er det vanskelig å kjenne på karoline om hun er kald eller varm siden hun er klam/kald om hverandre pga hjertefeilen.. men idag tok vi av strømpebuksa også..
Syns hun blir lett kald og marmorert uten ... I dag tok vi av strømpebuksa på storebror og han klaget med en gang på at han frøs slik ... Det skal sies at han er en liten mager gutt som derfor er ganske frøsen av seg .
Altså...Når vi kom på treff i går hadde lille min på seg: strømpebukse, sokker, langarma body, olabukse, ull lue og fleece dress og sov i vogn ai fleece pose med nøstebarn teppet oppi, mens de andre hadde knebukse og kortarma eller strømpis, body og kjole.... Og vi bor jo i samme område.... Jeg er redd trekken....