Strømpebukser?

baby070707

Glad i forumet
Har dere kjøpt inn mange strømpebukser? Forrige baby kom i juli, så har ingen babystrømpebukser fra han, og kom på at kanskje man trenger endel av det?

Tror jeg har 4 stk i 50. Bruker bare safa. Ingen kan måle seg med de[:D] Men jeg bruker bare strømpis å body på nyfødte da[:)]

kjekt å ha noen strømpebukser ja! Jeg har en hel haug, men ikke alle er like gode fant jeg ut sist[:)] Blandt annet 2-pk fra cubus blir fort stramme over magen. Men liker veldig godt de fra H&M [:)] Synes det er litt vanskelig å finne strømpebukser i de minste størrelsene jeg da...

Vi fikk junibarn sist og brukte likevel strømpebukser så syns det er kjekt å ha til de aller minste;) har ikke mange i str 50 men str 62 derimot tar helt av.. hehe.. fant mange fine på salg.
Men kjekt med strømpebukser, H&M sine er favoritt her i huset også[:D]

jeg har tre stk i den minste størrelsen. Så tar jeg litt etterhvert. Er veldig glade i sparkebukser så det kommer til å bli mye brukt istedet for strømpebukser også

Synes det er nesten umulig å finne strømpebukser under størrelse 62 jeg!
Får lete på H&M etterhvert!

Jeg har fått ull strømpebukser i ull, str 56?. Kjøpt på "samson" sportsforretning.
Har også 4-5 bomull strømpebukser i små str [:)]

Jeg har et par MP-strømpebukser i minste str etter min søster. Det er hennes favoritt. Personlig har jeg ingen erfaring ;)

ORIGINAL: lisaca

Jeg har et par MP-strømpebukser i minste str etter min søster. Det er hennes favoritt. Personlig har jeg ingen erfaring ;)

MP er også veldig gode syns jeg, men prismessig blir det av en eller annen grunn ganske få av de[8D] Så da får H&M duge. Men MP har så mange fiiiiine strømpebukser med mønster på rumpa osv.. så nydelige syns jeg da!

ORIGINAL: Nullenusken

ja, slet med det jeg også. Fant på H&M, men de var jo gørrkjedelige[:-]Fant til slutt på en lokalbutikk i hjembyen min. Tror det var fra Reflex. Kjøpte en 2-pk hvor den ene var lyseblå med hvite snufnugg på og den andre var hvit/mørkeblå stripete.

ORIGINAL: Nullenusken

Har leita over alt etter strømpebukse i 50/52 og har funne kun en pakke. Det var på H&M og den siste med to i pakken. Håpløst. Har heldigvis arvet litt så tror vi skal klare oss[:D]

Jeg er ikke noe glad i strømpebukse til baby, synes det blir for stramt over magen, og knotete å få på også..
Liker bedre myke bomullsbukser, longs i ull og sparkebukser [:)]

Har ikke så mange enda, får kjøpe litt etterhvert.. Nå bruker han jo bare body og sokker enn så lenge

fikk høre da ingrid va nyfødd at e ikk eskulla ha strømpebukse på nyfødd babye e??? [8|]
Ane ikke korfor...

Syntes det er dårlig med de små str i strømpiser, men i dag fant jeg på name it.

Men så tenkte jeg at fy for at knot det må være å få på det på en liten baby. Så jeg kjøper ikke flere i bomull, har noen i ull.

Ok. takk for svar jenter. Jeg har kjøpt to stykker da. Fant på Lindex, H&M her hadde ingen i så liten størrelse. Syns også det virker knotete og ikke noe deilig å ta på en baby. Jeg har også endel sparkebukser som skal brukes, men tenkte kanskje at de trenger enda mer under, men de gjør jo kanskje ikke det. For i starten husker jeg at forrige baby lå mye i teppe og skal vi ut så blir det jo på med dress, tepper, dyne osv alt ettersom vi skal på biltur eller trilletur.

ORIGINAL: siven79

Har en tre-fire fra nameit. De er ganske tynne og tøyelige og er supre å ha på bebisen når man bare har på strømpis, body og tuller de inn i helseteppe.

Det skal bli koooos å ha en liten sammenkrølla bylt i helseteppe igjen. [:D]

Jaaa det skal det [:)] Og jeg er så opptatt av myke, gode klær på babyer, så gleder meg til å bruke alle de gode sparkebuksene også [:)]

Back
Topp