Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har brukt Pierre Robert i største størrelsen. Synes de er gode frem til det må gravidstrømpebukse til.Noen som har tips til strømpebukser, svarte og hudfargede, som passer til dette rare mellomstadiet der vanlige klær er for små og gravidklær ikke henger skikkelig på?
Viktigste er at de ikke presser på magen. Ser det må bli kjoler i noen uker nå…
Er det uten hold in? De med hold in klemmer altfor mye på magen for min delJeg har brukt Pierre Robert i største størrelsen. Synes de er gode frem til det må gravidstrømpebukse til.

De har begge deler.Er det uten hold in? De med hold in klemmer altfor mye på magen for min del![]()
Ja, kanskje jeg kan prøve de største. Har bare tenkt at de blir for store i beina, men det har kanskje ikke så mye å siJeg har brukt Pierre Robert i største størrelsen. Synes de er gode frem til det må gravidstrømpebukse til.
Jeg også! Kjøpte gravidstrømpebukser på slutten, men kapitulerte...Jeg hatet de gravid strømpebuksene sistBrukte bare vanlige i større størrelser, eller gravidleggings til kjoler
![]()
KappAhl sine kan jeg teste ut! Takk! Hold-in takler jeg dårlig, alt som gir press på magen er slitsomt, sikkert på grunn av all luftenJeg brukte Kappahl sine garvidstrømpebukser sist og var veldig fornøyde med de. Ellers kan det jo hende at Pierre Robertbuten Hold-in kan funke? Kanskje gå opp en str bare?![]()