Strømpebukser til en voksende mage

LilleElefant

Forelsket i forumet
Skuddårsspirene 2024
Noen som har tips til strømpebukser, svarte og hudfargede, som passer til dette rare mellomstadiet der vanlige klær er for små og gravidklær ikke henger skikkelig på? :sour:
Viktigste er at de ikke presser på magen. Ser det må bli kjoler i noen uker nå…
 
Noen som har tips til strømpebukser, svarte og hudfargede, som passer til dette rare mellomstadiet der vanlige klær er for små og gravidklær ikke henger skikkelig på? :sour:
Viktigste er at de ikke presser på magen. Ser det må bli kjoler i noen uker nå…
Jeg har brukt Pierre Robert i største størrelsen. Synes de er gode frem til det må gravidstrømpebukse til.
 
Jeg har brukt Pierre Robert i største størrelsen. Synes de er gode frem til det må gravidstrømpebukse til.
Ja, kanskje jeg kan prøve de største. Har bare tenkt at de blir for store i beina, men det har kanskje ikke så mye å si :D
 
Jeg hatet de gravid strømpebuksene sist :hilarious: Brukte bare vanlige i større størrelser, eller gravidleggings til kjoler:p
 
Jeg bruker allerede største størrelsen pga lange bein :hilarious:

Så jeg har vel ingen alternativ annet enn gravid strømpebukse da
 
Jeg brukte Kappahl sine garvidstrømpebukser sist og var veldig fornøyde med de. Ellers kan det jo hende at Pierre Robertbuten Hold-in kan funke? Kanskje gå opp en str bare? :)
 
Jeg brukte Kappahl sine garvidstrømpebukser sist og var veldig fornøyde med de. Ellers kan det jo hende at Pierre Robertbuten Hold-in kan funke? Kanskje gå opp en str bare? :)
KappAhl sine kan jeg teste ut! Takk! Hold-in takler jeg dårlig, alt som gir press på magen er slitsomt, sikkert på grunn av all luften :hilarious:
 
Back
Topp