Strømpebukser som ikke klør

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Jeg trenger strømpebukser til meg selv, men syns alt klør.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i? Gjerne 100% merinoull om det finnes. Har prøvd de fra pierre robert, men klarer ikke ha de på i mer enn 5 min [emoji14]

Hvis du reagerer på ull så klør nok alt. Jeg bruker stilongs med ull/silke og har en strømpebukse utenfor der om jeg trenger noe varmt og må bruke strømpebukse :)

Devold active. Den er foret med thermocool. Den klør ikke. Men er ikke strømpebukse da.

Hvis du reagerer på ull så klør nok alt. Jeg bruker stilongs med ull/silke og har en strømpebukse utenfor der om jeg trenger noe varmt og må bruke strømpebukse :)

Klør ikke av ullundertøyet mitt som er 100% merinoull, men ellers syns jeg alt klør. Både ull og nylon, så mulig det er at det sitter for tett på kroppen e.l.
Tenkte på å prøve den under skjørtet, men ikke så dumt med evt strømpebukse utenpå for synets skyld kanskje:)

Klør ikke av ullundertøyet mitt som er 100% merinoull, men ellers syns jeg alt klør. Både ull og nylon, så mulig det er at det sitter for tett på kroppen e.l.
Tenkte på å prøve den under skjørtet, men ikke så dumt med evt strømpebukse utenpå for synets skyld kanskje:)

Det er nok sant, at strømpebuksen blir sittende for stramt. Ubehagelig å klø sånn:( Da er det godt med ett lag i mellom som er mykere mot huden.
Har du litt høye sko kan du jo bruke stilongs med sokker også, bare skoene dekker sokkene slik at man ikke ser at det er en stillongs og droppe hele strømpebuksen?

Og vis du ikke trenger ull har de nylonstrømper foret med fleece på Veromoda, de er veldig gode. Jeg vet jo ikke hva du skal bruke dette til, så det spørs vel om du trenger nylonstrømper :)

Ser ut til at det går bra med longsen under det skjørtet jeg skal bruke, så da blir det det. Så vet jeg at jeg ikke kommer til å klø meg ihjel [emoji14]

Merker at enkelte nylonstrømpebukser klør mens andre ikke gjør det, så jeg reagerer ikke bare på at de er trang, noen er bare ulik andre :p

Merker at enkelte nylonstrømpebukser klør mens andre ikke gjør det, så jeg reagerer ikke bare på at de er trang, noen er bare ulik andre :p
Hvilket merke er de som ikke har klødd? Eller er det forskjell på samme merke og?

Hvilket merke er de som ikke har klødd? Eller er det forskjell på samme merke og?
Det er det som er så sykt irriterende, jeg husker ikke hvilket merke som ikke klødde! :mad: Men det var ivertfall av typen man ikke får kjøpt hos dagligvaren. Kjøpte den enten på Lindex, Cubus eller b young :p

Nøstebarn har en ullongs, av 70% økologisk ubehandlet ull og 30% silke. Denne er veldig god, og jeg synes ikke den klør særlig. Fått selv også fort kløe og krupp av ull. Ellers bruker jeg tykke strømpebukser med fleecefôr, kjøpt på match. Anbefaler virkelig disse, varmer utrolig godt, i tillegg til at de er myke og gode. :)

Back
Topp