Strømpebukser som holder

Bukett

Forumet er livet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hei!
Trenger tips til hvor jeg kan kjøpe gode strømpebukser til meg selv som det ikke blir så fort hull i, både i ull og bomull!
Brukte nettopp 500 kr på KappAhl på strømpebukser...ble hull i to av de etter et par timer :/
 
Jeg har mange tykke/bomull fra Pierre Robert, og de har holdt i en evighet. De har blitt brukt på jobb i barnehage under kjole og i svangerskapet, fortsatt like fin og hel ☺️ Og det er godt gjort, spesielt i barnehagen med 18 stk barn som har klatret og dradd meg i føttene, og alle aktiviteter vi gjør. Kjøpte tykke fra Cubus, de gikk i stykker etter ett par bruk
 
Jeg har mange tykke/bomull fra Pierre Robert, og de har holdt i en evighet. De har blitt brukt på jobb i barnehage under kjole og i svangerskapet, fortsatt like fin og hel ☺️ Og det er godt gjort, spesielt i barnehagen med 18 stk barn som har klatret og dradd meg i føttene, og alle aktiviteter vi gjør. Kjøpte tykke fra Cubus, de gikk i stykker etter ett par bruk
Takk for svar!
Har ei til som skryter av pierre strømpebuksene, så da går jeg for det:)
 
Hm sine tykke strømpebukser med fleece på innsiden. Holder så lenge at det som blir skitt ut til slutt er strikken i livet. Aldri opplevd hull og hatt dem i mange år. De er fine på vinteren, men for varme for meg på tidlig høst og sein vår.
Liker også pierre Robert sine med ull, de går det å sy hullene på også
 
Er enig i at Pierre Robert har god kvalitet. Men jeg har også, i motsetning til deg, god erfaring med KappAhl sine.
 
Liker lindex sine. Hm sine synes jeg er rævva. Pierre Robert har jeg faktisk negativ erfaring med, har opplevd mye hull-episoder med dem.
 
Pierre Robert!
 
Back
Topp