strømpebukse

Angel25

Glad i forumet
syns det er vanskelig med dette været...
ville dere tatt på strømpebukse, når gradene er under 10 grader, om morgen(de skal på tur, mye ute)
men så blir det, jo varmt uttover dagen....

tenker å ta pås trømpebukse pga de skal på tur, men så blir det jo varmere utover dagen

bruker deres barn strømpebukse....

ja hun bruker strømpebukse!
om det er vått og litt hustri har hun strømpebukse, bukse og regnbukse på:)

tror jeg tar på å sier i fra om det så får de ta av kanskje utover dagen..
takk for svar

Jeg tar på henne ullmamelukker også kan de heller bare ta de av hvist hun blir fort varm utover dagen.
Har ei jente som blir fort varm av seg, lik mammaen sin der ja [:D]

ORIGINAL: mamma050308

Tar på strømpebukse om morgenen og så tar de av i barnehagen hvis han blir varm.

har tatt på han strømpebukse og body nå, og så en ulldress over når vi drar til bhg (vi busser)
i bhg går han i strømpebuksen og bodyen - og så regulerer bhg det utover dagen. Han har ofte bare str.buksene og body + genser under parkdressen sin.
Synes det er veldig greit[:)]

ingen strømpebukse her enda..

Her er det kuling og 12 grader så da går vi for full ull her...

vi har ikke begynt med strømpebukse enda...men har det klart....
hadde kanskje gjort det skulle de på tur og det var kjølig ute...

snuppa her på 2 år går i naturbhg da.. ute store deler av dagen, og turer hver dag.. men her går det på ull.. den tynne janus-ulla er super..
ull regulerer temperaturen av seg selv, og funker like bra i plussgrader som minusgrader :) Bedre enn strømpebukse og body i bomull, det blir fort klamt og kaldt..

ikke begynt med strømpebukse, men bruker bukser som er varme.. Bruker sjeldent parkdress og han er aldr kald.. blir jo ofte varmere utover dagen her jeg bor.. sjekker værmeldingen på nett hver morgen:) men strømpebukse ligger i nhg om det trengs:) jeg har en gutt som er varm av seg da.. men må vel begynne snart vi også!

Kan jo bare legge igjen strømpebukse i barnehagen[:)] Så tar de på dersom det skulle være veldig kaldt ute.

Har ikke brukt strømpebukse enda. Er litt kjølig her på morgenen, men 17-18 grader utpå dagen. Da blir det for varmt synes jeg[;)]

Back
Topp