L løve78 Forumet er livet 1 Sep 2007 #1 bruker dere det på de små nå? Skal være ute i hele dag...skal jeg ta på strømpebukse? Etter et blikk ut vindu....JA jeg tar på strømpebukse!
bruker dere det på de små nå? Skal være ute i hele dag...skal jeg ta på strømpebukse? Etter et blikk ut vindu....JA jeg tar på strømpebukse!
Lissie Gift med forumet 1 Sep 2007 #2 Har ikke brukt hittil, men fikk kjøpt meg en nå om dagen, så da kan vi bruke det hvis det er kaldt ute [:)]
Har ikke brukt hittil, men fikk kjøpt meg en nå om dagen, så da kan vi bruke det hvis det er kaldt ute [:)]
M mmmmmmmmmmmmmmmmm Gift med forumet 1 Sep 2007 #3 ligger på 6-8g her på dagen nå, så vi bruker stort sett strømpebukse hver dag + strømper utenpå på føttene...[:D]
ligger på 6-8g her på dagen nå, så vi bruker stort sett strømpebukse hver dag + strømper utenpå på føttene...[:D]
Læjfærn Forumet er livet 1 Sep 2007 #4 Bruker det så og si hver dag nå..Celine er så snørrete så det har vi under ja![:)]
L løve78 Forumet er livet 1 Sep 2007 #6 Tok på strømpebukse i dag, og det er jeg jammen glad for...det var sinnsykt kaldt!