Strømpebukse

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Bruker dere strømpebukse under bukser? Jeg har pleid å gjøre det, men de fleste strømpebukser er for store for han fordi han er for tynn for de. Men når vi skal ut så har jeg jo ulldress på han, pluss at han har et teppe over seg, er det da nødvendig med strømpebukse under?
Syntes jeg hørte en gang for en stund siden at man ikke skulle kle barna mer enn man kan gå med selv, men selvfølgelig litt mer siden han ligger i ro, og vi stortsett er i bevegelse

Nei. Her har han på seg body, sokker og bukse, ulldress, tøfler og lue og ligger på lammeskinn med ullteppe på. Ofte er han i varmeste laget.

Nå har hun stort sett bare body og strømpis på. I bilstolen tar jeg på lue, ullbukse og ulljakke pluss teppe. I vogn bare ulljakke og lue. Er så varmt nede i dunposen. :) Toåringen har bukse av noe slag utenpå strømpis fortsatt.

Til tross for at jeg handlet inn bukser osv - så er vår lille stort sett alltid:
- Kun i bleia
- Kun i body
- Body + strømpebukse om vi har luftet e.l., eller skal til helsestasjonen å veie/trille tur e.l.

Kokvarm unge :o

Bruker strømpebukse under vanlig bukser, for her faller sokkene av med en gang, til tross for at de går helt opp til bleiekanten

Kommer litt an på buksa;) Hvis den er tynn eller glir litt opp innimellom, bruker vi strømpbukse, men ikke under vanlig joggebukse:)

Strømpebukse under buksen ja. Når det blir sommer så kuttes den ut ;)

Bruker dere strømpebukse under bukser? Jeg har pleid å gjøre det, men de fleste strømpebukser er for store for han fordi han er for tynn for de. Men når vi skal ut så har jeg jo ulldress på han, pluss at han har et teppe over seg, er det da nødvendig med strømpebukse under?
Syntes jeg hørte en gang for en stund siden at man ikke skulle kle barna mer enn man kan gå med selv, men selvfølgelig litt mer siden han ligger i ro, og vi stortsett er i bevegelse

Har hørt man skal kle på barna som man ville kledd seg selv men pluss et plagg. Det vi praktiserte også når jeg jobbet i bhg :)

Back
Topp