Strømpebukse

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Hvor kjøper dere dette??

Ikke brukt det noe særlig til nå, bare til kjoler.... Men begynner å bli lei av å ta på sokkene heile tida fordi ho spreller sånn med beina at di ramler av....

Di vi har er veldig rare og formløse i føttene....
 
Jeg tror de vi har er kjøpt på name it. Merket er mala vertfall. Vi har ikke kjøpt noen, mn fått alle ;)
 
Her har vi foreløpig kun strømpebukser fra Spar Kjøp. Kjempegode ullstrømpiser. Safa er vel merket :)
 
Eg er veldig glad i dei frå kappahl og safa sine! :) bruker strømpebukse kvar dag, og merker at dei frå feks name it og reflex ikkje blir brukt.. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi er veldig glade i Safa sine som kjøpes billigst på Sparkjøp :) Både til den nye og til hun på 3
 
Eg er veldig glad i dei frå kappahl og safa sine! :) bruker strømpebukse kvar dag, og merker at dei frå feks name it og reflex ikkje blir brukt.. :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Har ei med sånne blindet i rumpa fra kappahl og er jo heilt firkanta og alt for stor i føttene.....
 
Har ei med sånne blindet i rumpa fra kappahl og er jo heilt firkanta og alt for stor i føttene.....
Men er det som er så genialt! Då sklir strømpebuksa rett på sjølv med sprelling. ;) Ellers må ein jo bruke tid på å få foten skikkelig inni etc, og det har ikkje eg tålmodighet til når mini spreller og er sur! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Men er det som er så genialt! Då sklir strømpebuksa rett på sjølv med sprelling. ;) Ellers må ein jo bruke tid på å få foten skikkelig inni etc, og det har ikkje eg tålmodighet til når mini spreller og er sur! :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Vil jo det skal se litt fint ut også når di er på :p
 
Liker strømpebuksene fra safa veldig godt :) sitter godt på foten og sparkes ikke av :)
 
ImageUploadedByBV Forum1422188013.835049.jpg

Dette er de fra Lindex.. Hun klarer ikke å sparke de av og de holder passformen veldig bra på hu..

Har og fra merket MP.. De som er i bambus er bra.. Ullen er og ok men ikke like bra passform som bambusen.. Må nesten bare prøve deg frem..
 
Vi bruker de fra cubus, er kjempe fornøyd og de holder seg like god etter noen runder i vaskemaskinen ;)
 
Back
Topp