Strømpebukse

• Trådstarter Trådstarter Frk.Celin
  • Opprettet Opprettet
F

Frk.Celin

Guest
Var på barseltreff i dag på helsestasjonen, og de hadde alle de andre strømpis på ungene..
Bortsett fra meg[8D] Er det bare jeg som ikek har begynt med det enda eller? Mange av buksene
hans er jo fora inni, så må jo bli fryktelig varmt.. Er jo ikke såå kaldt enda[:-]

Nå er det pappan som er hjemme med Benjamin, men han hadde på strømpebukse og bukse da de var ute i går hvertfall, men tenker at hvis buksa er fora så holder det med bukse foreløpig [:)]

Vi brukte strømpis på Jacob ett par dager i forrige uke. Det var surt ute, buksene var ikke forèt og han var/er litt forkjølet. Men nå er det jo sommer igjen i Bergen, så strømpisene er litt "på vent" igjen[;)]

ORIGINAL: surrai

hehe, her har vi knapt kledd av strømpebuksene i sommer, så jada vi bruker [:D]

Er det en foret bukse bruker vi ikke, men ellers bruker vi dersom under ca 15 grader eller sur kald vind[:D]

Her har vi brukt strømpebukse litt over 1 uke tenker jeg, men har ikke på både strømpis og bukse inne, da tar jeg av buksa så han bare farter i strømpisen. Har vært vesentlig varmere her denne uken enn det var forrige uke. For meg så går grenden på 15 grader, er det mindre enn det i skyggen så er det på med strømpis, er det varmere så går det uten. Men ligger på rundt 10 grader om morningen her, men har vært nede i 3,5[&:]

ORIGINAL: Amy09

Både og her... ser ann været.

Ingen strømpebukse her enda, men vi har gått over til langarma body igjen da.. og så jakke utenpå, sokker, lue og hvis ho skal tusle på bakken har ho på stonz. Ellers ikke mer tøy..

vi bruker det om det er surt og kaldt, under 15 grader, men ellers går det i sokker og varme bukser[:D]

Ho har da brukt strømpebukse til og fra hele sommern.. for bruker nesten bare det. Har ingen tykke bukser heller. Har vi reist no sted har hun hatt penbukse uten strømpis eller kjole i sommer. Nå er det strømpis og tynn bukse over [:)]. Mi jente blir aldri varm da.
Ikke foreløpig iallefall.

Tar av han buksa inne..spreller bare rundt i strømpisen....Vi bor jo i samme by, synes selv det har vært veldig vanskelig å bestemme seg noen dager. De dagene det har vært knallvær og han bare sitter i vogna har han selvsagt ikke strømpis.....

Vi har mellom 17-19 grader ute om dagen, så jeg har ikke på henne strømpis enda..... [8|]
Syns det er litt tidlig, tenker når det virkleig blir kaldt, så har man brukt opp alle laga man kan ha, før sommeren nesten er slutt [;)] Hehe.. Men forstår godt dere som har det kaldere.... [;)]

Her er sommeren komt tilbake så ingen strømpebukse her[:D]

Har foressten ikkje strømebukse til han,,på tide å kjøpe inn kanskje?[:D]

ikke noe strømpebukse her ennå, synes ikke d r kaldt nok ennå jg heller[:D]

Vi bruker strømpebukse hele tiden vi.
Er det litt kjølig så kler vi på bukse [:)]
Men så bor jo vi i Bodø og her er det ALLTID sur vind.
Fikk sjokk i sommer når det faktisk var varm vind, aldri opplevd det før! [8D]

Jeg tenker på inne jeg da.
Går vi ut så kler vi på bukse.
Bruker ikke bukse inne siden det alltid er badstu her inne, og vi får det ikke kaldere ;p

Back
Topp