Strømpebukse/ullundertøy

Bollen

Elsker forumet
Har dere begynnt med strømpebukse, ull longs eller ullbody? [:)]

Og hvor mange grader har dere hos dere sånn ca?

Her er det ganske kaldt på morgenen, men utpå dagen kan det plutselig bli ganske fint, gjerne mot ca 15 grader..

Men har begynnt med strømprbukse de siste dagene til begge...
Minsten er jo rundt på gulvet å kryper, så kan jo fort bli litt kaldt.

ja har begymt med ull strømpis og body. mest i bhg. Hjemme brukes vanlig strømpis..

Vi bruker ullbody og ullstrømpe. Er ganske kaldt og surt om dagen.

Om det blir varmt, så bruker vi kun det da, ingen bykse eller genser over.

vi bruker ulltrøye/body og ullstrømpis. har som regel bukse over pga gulvkaldt.
surt og kaldti trondheim!

Har brukt ullbody hele året omtrent vi...Ullstrømpebukse begynte vi med i månedsskitftet august/september!
Det er skikkelig surt her...4 grader i dag! Men det blir varmere utover dagen...Kan komme opp i 15 grader, men det er sur vind likevel! I dag tok jeg frem voksiposen! Brrr

Her bruker vi enten strømpebukse eller ullongs alt etter temperaturen. I morges var det bare 4 grader ute, så da ble det både ullongs og ullbody.

Jeg trykket ingen av delene for jeg begynner nå, tempen har nettopp falt betraktelig om morgenene nå (fra 12 til 6 grader) så nå er det på tide å begynne.. Må ut og kjøpe noen ullstillongser og strømpebukser for den var det visst lite av.. [;)]

Her har inneplaggene stort sett bestått av body og strømpebukse i 9 mnd med unntak av de få varme dagene vi har hatt. Nå bruker hun vanlig strømpebukse og tynn bukse over og en strikka ulljakke om vi er ute, evt en vindtett dress dersom det blåser. Ulla har vi ikke brukt annet enn på fjellet hittil i høst, men det blir nok ikke lenge før.

jepp!

HER ER DET GRISEKALDT for tiden. regner og blåser alle veier[:@]
dro frem voksiposen i går også....velkommen til høsten...æsj

Ingen av delene foreløpig. Her er vi glade i body og joggebukse til innebruk.
Ute har vi på lue, jakke, bukse, sokker og sko/sokkesko. Funker fint foreløpig, men det må vel endres på snart.
Hun ligger voksipose eller thermopose når vi er ute. Aldri kald [:)]

Har tatt frem strømpebuksene her også ja!

har brukt kunn en gang fordi vi har bare en sett. måtte kjøre å kjøpe mer ullundertøy på obs i dag. [:)]

vi har brukt ull i hele sommer vi omtrent... har jo vært skitvær.... alt under 15 grader kvalifiserer til ull her i huset....

Ullsokker og ullbodyer har vi brukt lenge. Siden august tror jeg. Ullstrømpiser og stillongser er også brukt en god stund, når jeg tenker meg om. Har ikke brukt bukse over, innendørs da. Men nå bruker vi stillongs + bukse. Gubben er helt gal etter å lufte, og derfor er det kald på gulvet hos oss.

begynt med strømpebukse igjen nå ja....*Brrr*
bruker meget lite ull.......

Back
Topp