Strømpebukse/tights

StLi85

Flørter med forumet
Jeg lurer på om det er noen som vet hvor jeg får kjøpt en brun tjukk strømpbukse eller tights??
Føler jeg har leita i alt som er i nettbutikker og i vanlige butikker, men finner bare tynne strømpebukser og svart tight.

Har du sett på Kappahl? Der pleier de å ha veldig bra utvalg av sånt[;)]

H&M har hvertfall tjukke tightser.
Og Pierre Robert sine strømpebukser i ull er jo varme og tjukke. De selges på coop hvertfall.

Vet du, jeg fant på Gina trico (?). De er nydelige. Kjøpte i L for jeg trodde de var små. Men bruker du i M kan du fint kjøpe de i den str. [:)]

Oi, så nå du skulle ha brune. Husker ikke hva slags farger de hadde. Har svarte i allefall. Sorry....[8D]

Får man de fra pierre robert og kappahl over den "lille nette" magen?[:D][:)]
Orker at de skal klemme under magen.

Er ikke greit med en "liten og nett" mage!![:)][:D]

Orker IKKE at de skal klemme under magen, mente jeg![8D]

Jeg har pierre robert (L) og den sitter fint over min mage, strammer mindre enn gravidbuksene jeg har faktisk:P søstern min kjøpte tights fra H&M, vet de har i grått ihvertfall så da har de sikkert brun også[;)]

Jeg har også lett etter brune strømpebukser, men uten hell. Endte til slutt med en brun tights fra Indiska i str L. De er litt slappe i strikken, så da strammet det ikke på magen.

De har kjempe gode mamma- tights på H&M, de er høye i livet og strammer ikke. [:)]

Gina tricot har brune tights iallefall:)

Jeg har kjøpt brun tights på vero moda..

ORIGINAL: carinasverden

Jeg har pierre robert (L) og den sitter fint over min mage, strammer mindre enn gravidbuksene jeg har faktisk:P søstern min kjøpte tights fra H&M, vet de har i grått ihvertfall så da har de sikkert brun også[;)]

Jeg har også pierre robert, tror det er i str. M (hvertfall i den str. jeg normalt bruker). Den er brun, litt mønster og i ull. Er kjempegod å ha på og god plass til magen.[;)] Fås kjøpt på coop ja, og kiwi, rema 1000 +++[;)]

Back
Topp