Strømpebukse som passer nyfødte eller premature?

VictoriaH

Ventende
Assistert-jentene
August 2018
Oktobergull 2022
Noen tips? Syns så mange er svæææææære. Glad i strikkede rompere og bodyer, men trenger da strømpebukse under :)
 
Noen tips? Syns så mange er svæææææære. Glad i strikkede rompere og bodyer, men trenger da strømpebukse under :)
Condor sin minste passet godt da vår var ca 3kg hvertfall. NameIT har også gode små Strømpebukser :)
 
Condor sin minste passet godt da vår var ca 3kg hvertfall. NameIT har også gode små Strømpebukser :)

Takk for tips! Skal sjekke ut :) Er det name IT i ull eller bomull?
 
Takk for tips! Skal sjekke ut :) Er det name IT i ull eller bomull?

Den vi hadde var i ull :)
MP har Strømpebukser i god og tett passform også, men de rakk vi ikke prøve før han var 7 mnd. Men finnes de i liten størrelse tror jeg de også vil være bra.

Edit: riktig navn på strømpebukseproduaent ;)
 
Last edited:
Bruke mye ull fra name IT og lille lam i str 40 til mine små når de var nyfødt
 
Har vært fornøyd med name it, janus og Lilleba. Ikke prøvd mp så tidlig, men glad i dem senere ihvertfall
 
Safa sine satt helt perfekt på min lille tass :love2
 
Nameit var egentlig litt trang for knøttet vårt som var over 4 kg da hun ble født. Så kan sikkert passe for de som er mindre. Newbie er mye mer romslig.
 
Nameit var egentlig litt trang for knøttet vårt som var over 4 kg da hun ble født. Så kan sikkert passe for de som er mindre. Newbie er mye mer romslig.
Name it ull passet fint til min som var nærmere 4,5 kg
 
Joha har vi brukt til vesla som var 2240g ved ankomst. Brukte da str.44, som passet perfekt.
Brukt Joha både i strømpebukser og bodyer.
 
Condor er ganske smale i modellen, ikke lange heller, bruker det på frøkna på 2,5 år nå, sitter som ett skudd, men må opp 1 str fordi de er små, så ser for meg at de er gode til de minste å, de i ribb :)
 
Back
Topp