Strømpebukse for gravide

SensommerSpire

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Noen som har noen å anbefale?

Har kjøpt fra hm, synes de er middels.
Hørt at Lindex er best, men aldri funnet mammaavdeling på Lindex?!

Jeg hate hm sine, merkelige å gå med. De siger ned og henger liksom slapt mellom bena på en måte:p

Jeg gadd ikke kjøpe noen andre når jeg var så missfornøyd med de jeg kjøpte:p bruker vanlige og bare større str eller har de under magen. Tenker jeg invisterer ikke nå heller i håp om at det skal bli vær til å gå uten;)

Syns gravidbukser/tightser/strømpiker er generelt grusomt etter man blir ordentlig gravid, men kan henge meg på at hm sine er grufulle både med stor og liten mage!

har best erfaring med Lindex sitt undertøy for gravide, så innbiller meg at strømpebuksa deres er bedre også

Syns gravidbukser/tightser/strømpiker er generelt grusomt etter man blir ordentlig gravid, men kan henge meg på at hm sine er grufulle både med stor og liten mage!

har best erfaring med Lindex sitt undertøy for gravide, så innbiller meg at strømpebuksa deres er bedre også
Helt enin med deg;)

Hvor kjøpte du de? Har lett i to butikker uten å finne mammatøy
Har du spurt de i kassa? Her har de ikke egen avdeling, men singlet og bh henger sammen det vanlige. Bukser og topper hadde de ikke

Boob sin var kjempe god!!! Likte ikkje de fra hm da det var to sømmer bak på rompa.

De to sømmene skal vel være foran, på magen?
Haha, ja kanskje det.. Det var ved forrige graviditet, så har de ikkje lenger. Blei usikker nå, kanskje eg hadde dom på bak fram:P tenkte bare de var som barnrstrømpebukser

Haha, ja kanskje det.. Det var ved forrige graviditet, så har de ikkje lenger. Blei usikker nå, kanskje eg hadde dom på bak fram:P tenkte bare de var som barnrstrømpebukser
Jeg tolket dem i alle fall slik :-P Men håpløse var de uansett hvilken vei!

De to sømmene skal vel være foran, på magen?

Jeg hadde de to strekene foran igår ihvertfall :p men tror jeg har lest en diskusjon om det her inne på forumet før, og det er mange som bruker de feil vei :p

Jeg hadde de to strekene foran igår ihvertfall :p men tror jeg har lest en diskusjon om det her inne på forumet før, og det er mange som bruker de feil vei :p
Tenkte det var logisk at på barnestrømpebukser er det to sømmer på baksida = bedre plass til bleierumpe, og dermed på fremsida på gravidstrømpebukse for plass til magen :-P

Tenkte det var logisk at på barnestrømpebukser er det to sømmer på baksida = bedre plass til bleierumpe, og dermed på fremsida på gravidstrømpebukse for plass til magen :p

Ja, jeg tror det er det som er riktig :D

Tenkte det var logisk at på barnestrømpebukser er det to sømmer på baksida = bedre plass til bleierumpe, og dermed på fremsida på gravidstrømpebukse for plass til magen :-P

Det er riktig at sømmene skal foran ja :D
Har ikke prøvd selv enda da

Back
Topp