Strømavtale

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Nokon som har peiling på strøm? Skal bytte leverandør til Fjodkraft, og lurer på kva pakke eg skal bestille. Dei har ein til spotpris også ein avtale om innkjøpspris... Kven velger eg?
ImageUploadedByBV Forum1432322934.694470.jpg
ImageUploadedByBV Forum1432322950.505057.jpg

Er de to pakkene det samme som fastpris og løpende pris? Ville isåfall valgt løpende pris jeg:) det er alltid det som lønner seg i lengden.

Ingen av de ser ut til å være fastpris, men hva som er best av innkjøp pluss påslag eller spot, ja si det.

Ser ut som innkjøp har så mye påslag at det omtrent spiser opp det du tjener.
Vi har spot fra fjordkraft, og har aldri hatt så lave regninger før. :)

• Liker
Reactions: EJ
Etter anbefaling fra svogeren min som er selger i fjordkraft, har jeg tegnet strømavtale hos Fjordkraft med spotpris. Har ikke fått min første regning enda, men det var den han anbefalte =)

• Liker
Reactions: EJ
Nokon som har peiling på strøm? Skal bytte leverandør til Fjodkraft, og lurer på kva pakke eg skal bestille. Dei har ein til spotpris også ein avtale om innkjøpspris... Kven velger eg?
Vis vedlegget 118556
Vis vedlegget 118557
Jammen EJ da, du skulle jo bare spurt meg med en gang. Jobber jo i Fjordkraft :)

Gå for den som heter Fjordkraft spot, ingen månedspris og veldig lavt påslag. Kan ordne bestillingen for deg på tirsdag hvis du ikke allerede har bestilt på nett selv, men da må du sende meg pm med detaljer om måler og hvem det skal stå på :)

Jammen EJ da, du skulle jo bare spurt meg med en gang. Jobber jo i Fjordkraft :)

Gå for den som heter Fjordkraft spot, ingen månedspris og veldig lavt påslag. Kan ordne bestillingen for deg på tirsdag hvis du ikke allerede har bestilt på nett selv, men da må du sende meg pm med detaljer om måler og hvem det skal stå på :)

Stemmer!!! Det har faktisk gått i gløymeboka!! :o :o Sender deg PM eg :D

Siden du jobber i Fjordkraft :D kan jeg som tviler på om jeg skal fortsette med Hafslund få noen gode argumenter for hvorfor jeg bør bytte? :)

Vi har også Fjordkraft, lave regninger! Litt over 300kr i måneden

Siden du jobber i Fjordkraft :D kan jeg som tviler på om jeg skal fortsette med Hafslund få noen gode argumenter for hvorfor jeg bør bytte? :)
Gode strømavtaler, langåpent kundeservice 08-20, etterskuddsfakturering, mulighet for fast sum å betale hver måned med fast forfall den 20. om du ønsker det, fordelsprogram med gode rabatter og tilbud hver måned fra XXL,Expert, SAS og Shell. Og ikke minst superhyggelig kundeservice ;-)

Og vil du bytte så skal selvsagt jeg fikse det for deg også når jeg er på plass på kontoret i morgen :)

Back
Topp