Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jammen EJ da, du skulle jo bare spurt meg med en gang. Jobber jo i FjordkraftNokon som har peiling på strøm? Skal bytte leverandør til Fjodkraft, og lurer på kva pakke eg skal bestille. Dei har ein til spotpris også ein avtale om innkjøpspris... Kven velger eg?
Vis vedlegget 118556
Vis vedlegget 118557
Jammen EJ da, du skulle jo bare spurt meg med en gang. Jobber jo i Fjordkraft
Gå for den som heter Fjordkraft spot, ingen månedspris og veldig lavt påslag. Kan ordne bestillingen for deg på tirsdag hvis du ikke allerede har bestilt på nett selv, men da må du sende meg pm med detaljer om måler og hvem det skal stå på![]()
Siden du jobber i FjordkraftJammen EJ da, du skulle jo bare spurt meg med en gang. Jobber jo i Fjordkraft
Gå for den som heter Fjordkraft spot, ingen månedspris og veldig lavt påslag. Kan ordne bestillingen for deg på tirsdag hvis du ikke allerede har bestilt på nett selv, men da må du sende meg pm med detaljer om måler og hvem det skal stå på![]()
Gode strømavtaler, langåpent kundeservice 08-20, etterskuddsfakturering, mulighet for fast sum å betale hver måned med fast forfall den 20. om du ønsker det, fordelsprogram med gode rabatter og tilbud hver måned fra XXL,Expert, SAS og Shell. Og ikke minst superhyggelig kundeservice ;-)Siden du jobber i Fjordkraftkan jeg som tviler på om jeg skal fortsette med Hafslund få noen gode argumenter for hvorfor jeg bør bytte?
![]()