Stråling nedover lårene....

Junie

Glad i forumet
Har vært plaget noen uker med dette, tre-fire ganger pr dag. Men idag!!!! Det er helt forferdelig!! Hele tiden! Klarer så vidt å gå. Hva er dette? Nerver i klem??

Tror der er hodet som presseer ned mot nerver.

Det er nok nerver i klem pga hodet ja, har det innimellom selv - utrolig ekkelt:(

Hadde noe lignende, viste seg å være isjas nerven som lå i klem.. Fysio masserte ut så det ble bedre, men blir ikke helt bra før etter fødsel fikk jeg beskjed om..

Hadde noe lignende, viste seg å være isjas nerven som lå i klem.. Fysio masserte ut så det ble bedre, men blir ikke helt bra før etter fødsel fikk jeg beskjed om..

Huff, det hørtes ikke så oppløftende ut... Massasje på låret da eller? Bare det forsvinner skal jeg være fornøyd.

Jeg og har slike strålinger, kjennes vondt og varmt ut på innsiden av låret i ca 4 sekunder eller noe... Fikk beskjed om at det antakelig var nerver i klem ja...

Huff, det hørtes ikke så oppløftende ut... Massasje på låret da eller? Bare det forsvinner skal jeg være fornøyd.

Hos meg var vel roten bak på rumpa, med stråling ned føttene.. Så hun masserte ganske hardt der i 10-15min.. Kjentes ut som om jeg hadde blåflekk dagen etter :p

Back
Topp