Stråler ned i beinet

susamedbabyimagen

Elsker forumet
Når jeg går så får jeg stinkende smerte i beinet bak rompa og nedover i låret. Hva kan det være?

Sent from my iPhone using BV Forum

Når jeg går så får jeg stinkende smerte i beinet bak rompa og nedover i låret. Hva kan det være?

Har du opplevd at magen blir hard og? Jordmoren min sa at det kunne være kynner. Merket litt sånt nå på slutten og hu sa at man kan kjenne kynner nedover lårene også.

Ja kynnere er det masse vis av. Kanskje det er det da. Har jo vært plaget med korsryggen og bekkenet tidligere i svangerskapet men roet seg en del siste ukene hvor det har vært nesten smertefritt. Men dette er virkelig ubehag og ekkelt. Føler jeg må dra med meg beinet når jeg går. Og det føles numment. Nesten som strekk hogg når jeg beveger beinet.

Det er ikke den lille som borrer seg ned i bekkenet og klemmer på nervene da? Det sliter jeg med..

Skal strx til jordmor og til kontroll med leie imorgen på sykehuset så spent om hodet har funnet rette veien om det er det som har gitt disse plagene.

Jeg har noe av det av det samme. Føles som noen stikker en kniv inn i ene rompeballen min og så har jeg null kraft i foten. Fikk beskjed av legen om at det mest sannsynlig var isjiasnerven som var i klem/betent. Minner skummelt om prolaps, men krysser fingrene for at det kun er isjiasnerven i klem og at det går fort over etter fødsel. Håper på det samme for deg!

Sent from my iPad using BV Forum

Vært hos jordmor idag og hun mener at hun ligger med hodet ned i bekkenet nesten festet nå, så på en uke så har mye skjedd fra tverrleie. Mulig at det er pga hodet som roterer i bekkenet som gir disse plagene bak i rompa, nerver i klem, og kynnere mente hun kunne gi slike symptomer:) så skal på sykehuset i morgen kontroll leie. Håper at det stemmer at hun ligger riktig. :)

Snuppa mi ligger nede med hode og delvis festet, estimert vekt til 3,6 kg :) 2 uker til ul termin. Men en uke til mens termin :) håper hun kommer snart :):)

Back
Topp