Stråler du?:)

Har det helt fantastisk fortiden! Alle sier jeg stråler og er så glad! (ikke mange vet d heller) !:) føler at jeg svever på en sky! Priser meg heldig for ingen kvalme og lite dårlig form! I grunn litt skremmende av og til siden man blir litt bekymret når d er då stille, men helt normalt vet jeg:) er 10+5 i dag og kun en uke igjen til ultralyd! Gleder meg så mye til å se at det er liv der inne!

Jeg stråler ihvertfall ikke! Føler meg fin i formen faktisk men ser sliten ut og har fått uren og kvisete hud. Føler ingen gravidglød i det heletatt og vil helst bare holde meg inne for meg selv slik at ingen ser hvor dass jeg ser ut..:( håper det kommer seg!:) heldig du som stråler!:)

Termin 9. februar med første frøet:)

Stråler er vel det siste jeg gjør :-P :-/
Føler selv jeg går rundt som en zoombie, trøtt, kvalm og gjerne i joggisen ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kan ikke si det. Kvalm og svimmel. Pluss at jeg har betennelse i talg kjertelen i panna, så nupper i hele trynet

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Heldig du er!! Stråler ikke:-( etter 4 ivf før vi lyktes og det innebærer mye hormoner! Gikk på full dose alle gangene. Og da legger jeg på meg:-( føler meg så feit og stygg at jeg griner hver dag:-( og må små spise ofte for å holde kvalmen borte:-( humøret er på bunn, men burde egentlig være kjempe lykkelig at vi er gravide igjen.. Men klarer ikke å glede meg over det.... Har også treningsforbud og det tærer på, da jeg føler trening er som medisin :-)

Nr 2 på vei <3 13 februar <3

Jeg kan med hånda på hjerte si at jeg IKKE stråler.. huden er grå, jeg har fått kviser og dårlig nattesøvn har resultert i poser på størrelse med plommer under øya.. "det kommer!" sier alle.. Jeg venter.. :confused013

Absolutt ikkje.. Er full av kviser og nupper, ser trøtt og sliten ut og grønn i trynet av kvalme :-p Fekk aldri den gløden sist gang heller.

Jeg er som de fleste andre, trøtt, kvalm og små kvisete og føler meg ikke så veldig fresh om dagen. Håper denne gløden kommer i 2. trimester.

Samme som de andre her sier, jeg gløder ikke! Fikk høre på jobb her om dagen av ei at jeg så så sliten, hun hadde aldri sett meg så sliten og måtte gi meg en klem.. Skal sies det var superhektisk den dagen, så hjalp ikke på det:p

Nei absolutt ikke! Kvalm kvalmere kvalmest, trøtt og slapp. Men gjorde det i andre trimester med guttungen...

Godt det er flere som er friske,og nyter svangerskapetHadde svangerskapsdiabetes sist,å får det vel denne gang også,men ellers er det bare fantastisk å kunne gå på jobb,komme hjem å ta seg av hus og dattera!Utrolig glad for å fungere

Gløder ikke... alle sier jo at jeg ser sliten og blek ut :-P Hahaha!! Hyggelig. Men selv føler jeg meg mye bedre enn i uke 6, da jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg.

Ingen glow her altså :/
Håper jeg stråler litt når kvalmen gir seg, magen kommer og jeg har energi til å faktisk sminke og ordne meg litt :)

Termin 16 februar

Lite misunnelig.. jeg gløder ikke.. tenker på globo i doc Mac stuffins :p

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Sniker litt fra mars forumet.

Jeg blir "hele" tiden bedt om å gå hjem fra jobb fordi.. Jeg siterer "ser ikke klok ut" kjek ting å få når jeg tilog med har sminket meg :/ håper "grønn" fargen snart forsvinner fra ansiktet og lillafargen fra under øynene snart er vekke. for ja ser helt jævlig ut....

Back
Topp