Strålende dag!!!!

IronMaiden

Forumet er livet
Nydelig vær i Stavanger i dag!!!![:D][:D][:D]
Meg å minsten skal snart en tur på lekeplassen.

Skal på kveldsvakt senere i dag.

Hvilke planer har dere for dagen???[:D][:D][:D]

I dag har vi også et helt NYDELI vær her. Så jeg skal ta meg en tur te mandal og få med meg mi kjære kusine ut på en liten gå tur. våren er kommet[:D]. og håper den blir.

Jeg håper at tiden går litt fortere så jeg kan dra hjem kl 16.00 og ikke ett minutt senere[:)]. Skal gå tur og nyte våren. Gleder meg. Elsker vår, alt våkner til liv, til og med jeg.[:D][:D][:D]

Nyyydelig vær i Kristiansand, eller rettere sagt i Vennesla som jeg jobber. Skal på trening på Spenst rett etter jobb og så hjem å lage cheeseburgere....mmmmmm..hadde veldig lyst på det i dag!!!! Kanskje ingen vits å trene da???

Nydeligt vær her på stord også [:D] Jeg & Lille gutt   har vært ute å lekt litt i sola. Dette var jo knall gøy! SÅ lenge det er sol og opphold er det jo kjekkt å være litt ute også!

ORIGINAL: *TwinBaBe*

ORIGINAL: anevictoria

Nydeligt vær her på stord også [:D] Jeg & Lille gutt   har vært ute å lekt litt i sola. Dette var jo knall gøy! SÅ lenge det er sol og opphold er det jo kjekkt å være litt ute også!

Oh, så no at du var fra stord!![:D]
Har maaasse slekt der nede, og elsker dialekten deres![:)][:)][:)] Når jeg var liten snakket jeg "stordsk" som jeg kalte det.. hihi...[8D][8D]

Så gøy da!! Kan eg spør ken?? [;)]
E har faktisk slekt i bergen og.. ikkje så mangen då.. men litt [:D]

Hm... hørtes faktisk ikke kjennt ut!! hehe. På denne lille øyen pleier jo alle å vite hvem alle er! hehe[:D][:D]
Hm...

ja, i bergen er det FANTASTISK vær til en forandring!!![:)][:)][:)][:)] *gliiiise*
jeg har hengt ut endel klær for tøring i sola og oppholdt meg litt på verandaen der. hehe. kan ikke gå så masse, så blir med sittinga i sola for tiden:) men ganske kaldt her! har fått så vondt i halsen og redd for å bli forkjøla igjen, så skal ikke så masse idag. skal bytte noen puter på vakre hjem som jeg kjøpte igår, feil farge!! mannen jobber overtid, men kommer hjemom til middag faktisk, så skal lage ferdig til det:) og ellers: SLAPPE AV![:)][:)][:)] ha en nyyydelig sol-dag, damer!!

Kjempedeilig vær ja. Blir jo glad av å titte ut fra kontoret mitt her jeg sitter og ser på en speilblank Gandsfjord. Skulle jo gjerne vært ute og nytt solen da, men.

Har endelig fått pusset opp badet så i dag skal den nye vaskemaskinen få kjørt seg! Har vært uten i en måned og nå er det store hauger (har vaskt litt hos svigers, men det er jo begrenset hvor ofte/mye man orker det).

Ja det har vært en flott dag. Har vært på jobb så deretter rett på skole,så fikk ikke nyte den så mye.Håper det holder seg slikt nå[:D],da blir det en god spasertur i helgen hvertfall.[:D]. Håper du føler deg bra Mammaita[:D] og at du fikk en koselig tur på lekeplassen med minsten

ORIGINAL: mrs smith

Ja det har vært en flott dag. Har vært på jobb så deretter rett på skole,så fikk ikke nyte den så mye.Håper det holder seg slikt nå[:D],da blir det en god spasertur i helgen hvertfall.[:D]. Håper du føler deg bra Mammaita[:D] og at du fikk en koselig tur på lekeplassen med minsten

Skal si du har det travelt!!!!!
Jobb OG skole!!!!!!!!![:D]
Du e goe!!!!!!
Klarer jo nesten ikke gå på jobb engang!![&:]

Ble sofakos p meg hele dagen.
Gubben kom tidlig hjem fra jobb, og tok med seg minsten
ut.
Mamma er ikke mye verdt når han får være med pappa i
garasjen og skru på bil!!![:D][:D][:D]

Enda en strålende dag med masse sol. Asj kontor vegger. Vil ut[&o] Grille, nam. Drikke varm sjokolade.

Tenkte å gå en liten tur med hunden jeg, blir så glad av finværet! Dessuten spiste jeg nettopp en kvikklunsj,så får trimmet vekk det før det setter seg helt! :)

Back
Topp