Stortingsvalg til høsten!

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
er kansje ikke det som opptar oss gravide og prøvende og småbarnsforeldre mest, men det angår oss også!! (når ble JEG politisk engasjert, egentlig?[8|])

Sjekka litt på barnimagen sine "valgsider" og leste hva KRF vil satse på (de er jo kjendt for å være familie/barnevennlige i sine valgløfter..

"Også de som ikke har vært i jobb før fødselen har krav på stønad. Mange av disse har trang økonomi. Engangsstønaden ved fødsel bør derfor økes fra 33.584 kroner til 1G. I dag tilsvarer 1G i overkant av 60.000 kroner."

(fant der her: http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/nyheter/nyheter_2005/valg_2005/dagrunn_eriksen_og_kristelig_folkeparti)

Jeg stemmer på dem! [:D]
liker når noen tar hensyn til de som ikke passer inn i "A4"-systemet [;)]

Stem på det du ønsker du, men jeg har ihvertfall sansen for det med å hjelpe de som trenger det mer enn andre, de som HAR jobb og inntekter har allerede en masse rettigheter, nå er det på tide for oss "utskudd" å få litt muligheter til å komme seg opp av grøfta igjen også.[;)]

Om ikke dette forslaget slår igjennom til førstemann så kan jeg kansje få nyte godt av det til barn nr.2? eller noen andre som er i samme situasjon senere som det jeg er i nå.[:D]

Ha et godt valg, folkens! Måtte det beste partiet vinne![:)]

det er flere ting krf gjør for oss barnefamilie! de ønsker å øke kontantstønaden til 4500 og det er mye penger det...... så jeg kommer nok til å stemme krf jeg oxo

Hva partiene sier og lover, og hva de faktisk går inn for er to forskjellige ting. Jeg råder alle til å se på hva partiene har lovet før, og hva de faktisk har stemt på. Dere vil bli overrasket! Jeg er lei av å føle meg lurt av politikere!

På tide vi får en rød regjering nå, mener jeg. Tidligere var jeg mer "blå" i tankegangen, men med en liten en på vei og en del andre ting som opptar meg mer nå enn før kommer jeg nok til å stemme Ap denne gangen.

Back
Topp