Å ja.. Du får vente litt, så kommer det plutselig noen billigeFant ingen til under 3500kr![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å ja.. Du får vente litt, så kommer det plutselig noen billigeFant ingen til under 3500kr![]()
Vi har det der.Okey. Jeg syns det var stort jeg![]()
Vi har det der.
Det rommer plaster (man har jo litt å velge i), paracet (igjen, å velge i, flytende til yngste, smeltetabletter til eldste og vanlige til oss voksne, snart skal vi ha stikkpiller til baby) og litt hostesaft og sånn, også har vi vel noen tuber kortison inni det. Og litt annet smågreier, sårsalve, sårrens, branngele og sånn dill. Sånn bortsett fra kortison altså "alt reseptfritt" som man trenger. Sånn ca.
Vi kunne minst hatt et til. Vi har mye andre steder
Altså, for mannen har allergipiller og nesespray og øyedråper på sommeren. Eldstemann har det hele året, og hans allergipiller er smeltepiller, ganske stor eske. Og øyedråper i engangsampuller for han bruker bare av og til. Sånne flasker med 30 dager ville derfor bli kastet etter en eller to ganger de fleste gangene) mannen har en annen eske også. Begge ungene har inhalator, dog bare eldste som bruker fast, og tilhørende maske.
Min bror har samme skapet (vi fikk dem i julegave et år) og synes det er mer enn stort nok.
Litt på samme måte som at de synes fire linjer for medisiner man hadde gitt barnet innen det var to år (mor og barn undersøkelsen.) var mer enn nok, de hadde jo bare gitt paracet.
Jeg hadde vel 14 preparater jeg til eldste, han hadde forsøkt litt ulike allergimedisiner...
Og egentlig er vi ganske friske her i huset, altså....