Stort medisinskap

Jente0709

Forumet er livet
Marslykke 2016
Noen som har tips til medisinskap med litt størrelse? For oss som har litt mer enn paracet, ibux, hostesaft, pyrisept og plaster.
Kom til å tenke på at fordi om største aldri har klatret opp å prøvd å fått tak i ting, så er det jo ingen garanti for at ikke neste blir en liten apekatt som kommer seg hvor som helst.

Fra IKEA mener jeg vi har kjøpt til beboerne våre :) Grei størrelse :)

Sjekk ut røde kors eller apotek og lignende, de burde vel ha medisinskap med litt størrelse. Vet ikke om clas ohlsson og lignenede kan ha noe?

Vi har et stort et som hang her da vi flytta inn mener det er fra clas eller biltema

Ingenting på Biltema, normal størrelse på apotekene, Jernia, Clas og Røde kors

Okey. Jeg syns det var stort jeg:p

Haha :p Bare den ene typen medisin jeg får ville dekket halve skapet alene :p Hadde jeg fått henta ut en og en pakke eller tatt alt ut av eskene så hadde det kanskje hjulpet men.

Haha :p Bare den ene typen medisin jeg får ville dekket halve skapet alene :p Hadde jeg fått henta ut en og en pakke eller tatt alt ut av eskene så hadde det kanskje hjulpet men.
Såpass ja. Da skjønner jeg:D

Såpass ja. Da skjønner jeg:D
Kunne selvsagt bare hatt de åpne eskene i medisinskapet, men føler poenget blir litt borte da.

Sønnen til ei venninne var ikke gammel da han ble rene Spiderman. Hun oppbevarte alt farlig som medisiner, vaskemidler, fyrstikker osv på øverste hylle i kjøkkenskapene og hadde aldri drømt om at ungen skulle komme seg opp dit. Men det var visst enklere for han å få tak i ting der, enn det var for mora, for hun måtte hente en stol eller gardintrappa for å nå opp.

Våpenskap? Det har vi, uten våpen. Fint til medisiner og verdisaker ;) det hang her da vi kjøpte huset :p

Hmm, da ser jeg for deg du må ha slikt stort skap som de vi har på jobb. Blir jo nesten som kjøkkenskap, bare med lås. Aner ikke hvor de selger denne typen.. Evt kan du få installert en lås på et vanlig skap?

Våpenskap? Det har vi, uten våpen. Fint til medisiner og verdisaker ;) det hang her da vi kjøpte huset :p

Hahaha. God ide, men dyr :p ikke det, jeg skulle hatt meg våpenskap og ville ikke klart å fylt det med verken det ene eller det andre :p

Hmm, da ser jeg for deg du må ha slikt stort skap som de vi har på jobb. Blir jo nesten som kjøkkenskap, bare med lås. Aner ikke hvor de selger denne typen.. Evt kan du få installert en lås på et vanlig skap?

Det er jo selvfølgelig også en mulighet :)

Back
Topp