Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker. Fødte en jente på 4380 første gangen. Komplisert fødsel hvor hun ble sittende fast. Ved nr to tok jeg glukosebelastning, fikk vekstkontroller og ble satt igang 2 uker før tiden for at nr 2 ikke skulle bli like stor
Fødte en på 4495g sist. Fikk beskjed om å ta glukosebelastning denne gangen. Uten om det fikk jeg beskjed om at jeg kun fikk ekstra kontroller hvis det blir veldig store utslag på magemål osv etterhvert. Jordmor mente at nr to fort kan bli større enn det nr en var, men det gikk helt fint siden nr en hadde jo banet vei... Ikke veldig lyst til å føde enda større unge selv om det gikk fint sist.
Fødte en på 4495g sist. Fikk beskjed om å ta glukosebelastning denne gangen. Uten om det fikk jeg beskjed om at jeg kun fikk ekstra kontroller hvis det blir veldig store utslag på magemål osv etterhvert. Jordmor mente at nr to fort kan bli større enn det nr en var, men det gikk helt fint siden nr en hadde jo banet vei... Ikke veldig lyst til å føde enda større unge selv om det gikk fint sist.
4330 her. Fødselen gikk kjempefort og greit. Ingen revner eller sting. Må ta glukosebelastning denne gangen. Gleder meg ikke til det
jeg har født største 4414 g, men den fødselen var ikke den værste for å si det sånn... Hodeomkretsen har alt å si, første hadde omkrets på 38 cm å veide 3880g, mens ho på 4414g var bare 36 cm....