Stort barn..

En-to-tre-snartfire

Forelsket i forumet
Var på ny ul for vekstmåling idag, og da fikk ho målt at han er ca 4300 NÅ! Uff.. er 9 dager til termin. Men nå skal vi til st.olavs imorra å snakke med lege om vi skal sette det igang ell om det blir ks. Døm må vurdere hva døm mener er tryggest sia det er seteleie med beina nedover. Vet nesten ikke hva jeg vil heller, så får bare stole på legan. Håper uansett det blir baby denne uka før han blir større :)

Jeg vet at mange leger og helse personell går mot anbefalingen om naturlig fødsel ved seteleie når det kommer til seg selv og egen fødsel. Vanskelig valg uansett.

åjj.. da va stor baby ja.. :) eg var til UL i uke 37 og da var han målt til ca.2800.. og de ligger på seg ca 250 g i uken.. så min er vel kanskje rundt 3500 no og eg har termin på torsdag.. så håper ikke eg må gå så veldig lenge over termin.. kan fort bli stor baby av det :) hihi.. Lykke til på vurderingen. :)

Oi blir spennende å se hva de vil gjøre med deg.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Stor baby ja :) er det ikke slik at det ikke anbefaler setefødsel ved barn over 4kg? Uansett masse lykke til :)

Er da fortsatt i tr.heim og venter på ledig rom på pasienthotellet. Blir lagt inn idag, har 2cm åpning, men døm vil ikke sette igang siden han er så stor og i sete. Derfor må jeg bli her siden det tar 2,5 timer å kjøre, å håpe det skjer naturlig. Og hvis ikke, så blir der planlagt ks på fredag.

Er da fortsatt i tr.heim og venter på ledig rom på pasienthotellet. Blir lagt inn idag, har 2cm åpning, men døm vil ikke sette igang siden han er så stor og i sete. Derfor må jeg bli her siden det tar 2,5 timer å kjøre, å håpe det skjer naturlig. Og hvis ikke, så blir der planlagt ks på fredag.
Skal de prøve å snu han? :)

Lykke te:-)

Back
Topp