Stort barn, små gleder

stjernebarnet

Elsker forumet
I dag fikk jeg en utrolig kjekt pakke i posten! Min personlige almenakk fra Personlig Almanacka i Sverige [:D][:D]

Den er så stilig!! Har sagt det før, og kan godt si det igjen, jeg er et listemenneske som liker å ha kontroll, og nå skal det iallefall bli kontroll på alle avtaler og sånn [:D][:D]

Oooh, den fikk jeg også et par mnd før jul! Med bryllupsbilde av meg og mannen på framsiden og snuppa på baksiden[:)]Elsker den almanakken[:D]

Fikk gavekort på det til jul, så skal bestille i mars... Gleder meg til å bestille og lage den..

Servicen der er helt fantastisk.
Mamma bestilte etter jeg anbefalte til henne, så hadde flasken i vesken hennes lekket, så boken ble ødelagt.
hun sendte mail med best.nr og sa at hun kunne betale for ny forsendelse om de fortsatt hadde "instillingene" på boken. Fikk mail tilbake om at det var kjempe trist å høre, og at hun selvsagt ikke trengte å betale. De hadde ordren hennes inne fortsatt, og skulle sende ny dagen etter uten at hun trengte å betale for den :)

For en fantastisk almanakk!!!!

Endelig fant jeg en oppfølger til min slitne og urkjedelige Aplan[;)]
Måtte du betale noe moms på denne? Hvilken størrelse kjøpte du? Står mellom en av de to minste...

*sikle og nesten ferdig med bestilling*

ORIGINAL: Juhuuuuu!!!

For en fantastisk almanakk!!!!

Endelig fant jeg en oppfølger til min slitne og urkjedelige Aplan[;)]
Måtte du betale noe moms på denne? Hvilken størrelse kjøpte du? Står mellom en av de to minste...

*sikle og nesten ferdig med bestilling*

ingen moms nei[:D] Jeg har den mellomste og syns det er en perfekt størrelse.Prøvde meg på den minste nå sist, men da falt mye av det "viktige" innholdet bort.

Har også bestilt den mellomste og er kjempefornøyd [:D]

Har lett etter en almanakk leeenge nå, men ikke funnet noen fine. Så nå har det blitt bestilt her også gitt. [8D]

JUHUUUUUUU!!!! Da var en stykk minialmanakk bestilt og jeg er så lykkelig at det kommer gledestårer *fniiis*.. 2 uker virker plutselig uhorvelig lenge nå!

Også burde jeg kanskje lest litt mer nøye igår på dette innlegget og bestilt midi som jeg først laget- men hei og hopp jeg var jo frelst og på en annen planet, almanakkplaneten! Har med meg denne bokji overalt så sikkert like greit at den er bitteliten. Eneste jeg ble litt lei meg av var at jeg ikke fikk oversiktskalender for 2011+2012 som i midiutgaven[&:] Og at jeg ikke kunne fått en litt tjukkere bok så jeg fikk med tegneark og sudoku også.. DET hadde vært no det!

Har visst startet en bestillingsflom her [:D] Så morsomt [:)]

ORIGINAL: stjernebarnet

Har visst startet en bestillingsflom her [:D] Så morsomt [:)]

Det var virkelig ukas store høydepunkt for meg. Mannen syns det var riktig så festlig at jeg i hele går klarte å være i lykkesrus over å starte dag 2 på almanakkdesignen (hadde ikke ork til å legge inn fødselsdager dagen før...)

TUSEN TUSEN TAKK igjen Stjernebarnet, you made my week!!

Back
Topp