Storshopping! :-)

Skittles

Betatt av forumet
Idag har vi svidd av litt penger, hehe!

Var salg på Princess så vi har kjøpt 2 dyner til seng, 2 dyner til vogn, 4 sengesett til vogn (2 til hver), 4 sengesett til seng (2 til hver) og 4 lakner til senga + 2 håndklær ;)

Etterpå kjøpte vi like så godt 2 sprinkelsenger og et stellebord også, hehe! Godt med det som er gjort :-) Vogna har vi også i boks, for den har mamma kjøpt ;) Og litt klær osv har jeg også handler underveis. Men er en del igjen der da...

Merker at formen min allerede begynner å dale, m.t.p rygg osv, så jeg synes det er godt å få gjort litt mens jeg fremdeles er i god form :)

Snakk om shopping ja! ;) Men som du sier, godt for alt som er unnagjort!

Kjenner også at ryggen er på plass og lever sitt eget liv, så har bestemt meg for å begynne med å dra frem alt av klær fra snuppa vi har, og gå igjennom alt der, nå når ho begynner på barnehagen på mandag. Skal ikke gjøre for mye før vi skal på ul på onsdag, men begynner i det små! :) Vi har det meste vi trenger hvis det blir jente, hvis det blir gutt er det litt vi må ha bare. Regner også med å få en masse når ungen kommer. 

Er greit å begynne tidlig med innkjøpene, siden man må ha to av alt.. jeg må alltid planlegge litt siden vi skal alltid ha to av alt. (av dyre ting da) 

Høres ut som en kjempe kjekk og koselig dag.

lisemo skrev:
Snakk om shopping ja! ;) Men som du sier, godt for alt som er unnagjort!

Kjenner også at ryggen er på plass og lever sitt eget liv, så har bestemt meg for å begynne med å dra frem alt av klær fra snuppa vi har, og gå igjennom alt der, nå når ho begynner på barnehagen på mandag. Skal ikke gjøre for mye før vi skal på ul på onsdag, men begynner i det små! :) Vi har det meste vi trenger hvis det blir jente, hvis det blir gutt er det litt vi må ha bare. Regner også med å få en masse når ungen kommer. 

Veldig greit når man har ei fra før ja :-) Blir spennende på onsdag da! :-)

Når formen er dalende er det veldig greit å få gjort litt ting mens det fremdeles blir kos og man ikke stoppes av formen :) Får håpe den holder seg grei en god stund til.

Duplex skrev:
Er greit å begynne tidlig med innkjøpene, siden man må ha to av alt.. jeg må alltid planlegge litt siden vi skal alltid ha to av alt. (av dyre ting da) 

Ja, absolutt :) Heldigvis har vi spart opp litt penger, så vi kan ta en del om gangen.

Venter du også tvillinger? :-) Husker det var noen andre her inne, men er håpløs på å huske nick, hihi

Det er så herlig å shoppe til babyen :D Jeg har ennå ikke kjøpt noe, men gjett om jeg skal i morgen etter ul :D

Back
Topp