STORRENGJØRING!

anjuk

Elsker forumet
ååååå, idag tok jeg fatt på årets storrengjøring.......[:'(][:'(][:'(][:'(]Vaska vinduer, vasket ut alle kjøkkenskap, kastet en haug utgåtte matvarer, kasta alle mulige slags kremer ol på badet, det ble ganske mye søppel av det gitt[:D][:D][:D] Må benytte anledningen mens mannen ikke er hjemme, ellers får han hetta av alt jeg kaster.........Men guuuud, det er et slit, og jeg ble ikke ferdig, så nå sitter jeg og kjemper med meg selv, om jeg skal ta kvelden i bruk[:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]Men hvis jeg blir ferdig er det jo fint da.....[;)]

så flink du har vært. Jeg skal sette i gang selv jeg når jeg bare har spist og dusjet. Kom nettopp hjem

så fint da!!!![:D]du motiverer meg veldig til å fortsette[:D][:D][:D][:D][:D]greit å vite at jeg ikke er alene!!!! Nettop sendt en hyelnde overtrøtt  datter iseng, blir ganske sliten av det å........[&o]

motivasjonen besto av at jeg ikke orket å se på kaoset mere!!! Hadde ignorert det i maaaaaaange uker, det var ikke frivillig, det er helt sikkert!! Men nå spr jeg meg hvorfor jeg gjorde det.......mannenen og jenta mi har møkket til igjen, vansklig å holde orden i helgen gitt!![:@]Ønsker deg masse motivasjon og lykke til!!

huff ja, det er ikke så lett da. Er fremdeles plaget av kvalme, og eksamen har jeg også snart....hjeeeelp, men jeg bare orket ikke mere, orden i kaoset måtte være[;)][;)] Men vintertøyet har jeg ikke fått rydda bort enda...og det mangler et vindu.....ja, ja, det får komme etterhvert[:D]Ha en fin 1 mai, ikke rydd idag iallefall[:D]

Er ferdig med det meste her, må bare få ryddet i boden i kjelleren, og kastet ut den seksjonen som står på rommet vårt, som vi ikke trenger lenger.

Begynner å føle panikken og stresset stige her, for det er meget mulig jeg ikke får gjøre slike store greier etter legetimen 12 juni. Og å la gubben ta det alene kommer ikke på tale

Back
Topp