Stormberg trues med boikott

I alle dager. Hva er galt med folk? J****a egoister...

Sykt...

Tragisk. Tenker jo mitt når folk legger ut sånne kommentarer med fullt navn i sosiale medier/aviser osv...

Syns det er ganske idiotisk, og egoistisk.
Og er man så mot at Stormberg gir hele dagsomsetningen sin, vel så lar du bare være å handle der den dagen da, ikke noe verre en det

Syns det er ganske idiotisk, og egoistisk.
Og er man så mot at Stormberg gir hele dagsomsetningen sin, vel så lar du bare være å handle der den dagen da, ikke noe verre en det
Samme tenkte jeg. Dropp den dagen da.

Synes det nesten er skummelt å se hva folk sier og skriver i sosiale medier.
Har et rimelig nært familiemedlem som lirer av seg lignende og verre, og det er blitt så ille at datteren hans ikke en gang vil være venn med han på Facebook.

Leste nettopp dette selv. Grusomt synes jeg!! Eier ikke folk et hjerte og samvittighet? Jeg tenker på dette mye. Å se gravide,barn og babyer mødre som reiser ut på en slik farlig reise kun i håp om et trygt liv. Hvem kan ikke forstå dem?? Gråt da jeg så nyhetene i går. Helt forferdelig hvordan verden er så sitter det folk her i trygge gode Norge og lirer slike stygge kommentarer ut av seg:( Skammer meg pp deres vegne!

*riste på hodet* vanskelig å ta slike ytringer seriøst. Sånne mennesker er ikke noe tap å miste som kunder mener jeg da... De er sikkert grinete og vanskelige når det gjelder andre ting også!

Hadde jeg jobbet i Stormberg hadde jeg bare "OK, boikott oss gjerne. Sånne møkkakunder vil vi ikke se i klærne våre!" :P

Jævla egoister ...

Tragisk!

Back
Topp