Stormberg regntøy

Kjøpte ei regnbukse på tilbud for å ha i barnehagen, sømmen i skrittet løsna i første vask.

ORIGINAL: Aislin

Kjøpte ei regnbukse på tilbud for å ha i barnehagen, sømmen i skrittet løsna i første vask.

Kanskje dumt spørsmål, men trenger man å vaske regntøy? Tenkte det bare var å skylle av jeg[:D]

ORIGINAL: *blomsterpia*

Kanskje dumt spørsmål, men trenger man å vaske regntøy? Tenkte det bare var å skylle av jeg[:D]

Jobber i barnehage og vi sender regntøyet hjem til VASK ja. Blir gørrskittent og det går ikke vekk når du bare skyller. Ofte er det gørrskitent på innsida også. Du kan noen ganger lure på hva ungene holder på med når de leker. Og eg kan fortelle deg en hemmelighet; Det er faktisk kjempegøy å ha mest mulig gjørme og vann på regntøyet, både inni og utenpå[8D]

ORIGINAL: liv09

ORIGINAL: *blomsterpia*

Jobber i barnehage og vi sender regntøyet hjem til VASK ja. Blir gørrskittent og det går ikke vekk når du bare skyller. Ofte er det gørrskitent på innsida også. Du kan noen ganger lure på hva ungene holder på med når de leker. Og eg kan fortelle deg en hemmelighet; Det er faktisk kjempegøy å ha mest mulig gjørme og vann på regntøyet, både inni og utenpå[8D]

Aaaaahh, ja da skjønner jeg! Har aldri tenkt over at det blir så skittent, så det slår vel tilbake på meg til høsten[:D]

ORIGINAL: *EliSue*

Bruker som regel bare å skylle i ukedagene, så vasker jeg de på fredager[;)][:D]

Samme her... Tar en klut og gnir over parkdresser,regntøy og regnvotter hvis det ikke er for ille, og vasker det i helgene, for det er ikke særlig lett å få det reint etter noen dager med innsausing av gjørme...

Back
Topp