Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Aislin
Kjøpte ei regnbukse på tilbud for å ha i barnehagen, sømmen i skrittet løsna i første vask.
ORIGINAL: *blomsterpia*
Kjøpte ei regnbukse på tilbud for å ha i barnehagen, sømmen i skrittet løsna i første vask.
Kanskje dumt spørsmål, men trenger man å vaske regntøy? Tenkte det bare var å skylle av jeg[:D]
ORIGINAL: liv09
ORIGINAL: *blomsterpia*
Kanskje dumt spørsmål, men trenger man å vaske regntøy? Tenkte det bare var å skylle av jeg[:D]
Jobber i barnehage og vi sender regntøyet hjem til VASK ja. Blir gørrskittent og det går ikke vekk når du bare skyller. Ofte er det gørrskitent på innsida også. Du kan noen ganger lure på hva ungene holder på med når de leker. Og eg kan fortelle deg en hemmelighet; Det er faktisk kjempegøy å ha mest mulig gjørme og vann på regntøyet, både inni og utenpå[8D]
ORIGINAL: *EliSue*
Bruker som regel bare å skylle i ukedagene, så vasker jeg de på fredager[;)][:D]