Storksak Elizabeth

Supermario2014

Betatt av forumet
Oktoberskatter 2014
Novemberskattene 2014 <3
Noen som har erfaring med denne?

Kikket først på Smallstuff sin med stjerne på, men den leveres før i 2015, og jeg har termin i oktober.
 
Har sofia selv og er hvertfall strålende fornøyd :-D
 
Har ikke annen erfaring enn at de er rålekre å se på ❤️ Men de virker veldig innholdsrike, ser ut til at de rommer mye. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har den, og jeg elsker den! Så også på smallstuff sin, men den har ikke like mange lommer. Jeg synes lommene er veldig praktiske. Og så liker jeg stellematta og de små lommene utapå veska.
Det som kan trekke ned er at den er litt tung.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har den, og jeg elsker den! Så også på smallstuff sin, men den har ikke like mange lommer. Jeg synes lommene er veldig praktiske. Og så liker jeg stellematta og de små lommene utapå veska.
Det som kan trekke ned er at den er litt tung.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Herlig!
Hvordan er det når det regner? Så at glidelåsen ikke er vanntett....
 
Det har jeg ikke tenkt over. Setter den i kurven under vogna når det regner. Men det hadde jeg kanskje gjort uansett. Og hvis jeg skal ha med meg mye annet i kurven dropper jeg stelleveske og tar med det nødvendigste i en plastpose;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg var innom butikken for å titte på den, og ble overrasket over hvor lett den var. Jeg hadde sett for meg at den var mye tyngre med tanke på at det er skinn. Fine lommer. Men skulle ønske de kom i flere farger. Det blir nok den uansett, må bare bestemme farge :)

22.02.2015 ♡
 
ImageUploadedByBV Forum1405160402.136384.jpg

Har denne fra Storskak, ble litt overrasket over at den var så liten da jeg fikk den i posten. Men jammen rommer den veldig mye! Er veeeldig fornøyd:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg vurderte også Storksak, men synes den var blytung. Etter at jeg fant "min" stelleveske (Ida ising) med en funksjon har jeg lurte på hva alle andre stelleveske egentlig brukes til.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg vant jo en storksak her inne i vår. Den veier litt, men rommer masse.

Jeg har ikke unger i vogn lenger, men ei som bruker doring gjør at jeg måtte ha stor veske på ferie. Doring, skift, vann, kjeks, kamera, lommebok, solkrem etc

fra app
 
Back
Topp