STORKEN

x1x*månesol*

Glad i forumet
Dere som nylig har født på Storken i Bergen..
Var dere fornøyd?
Fikk pappaèn være med deg og babyen?

Trodde den var lagt ned jeg [8|] men kanskje de slapp å gjøre det allikevel...
jeg fødte på storken, men det er nå 2,5 år siden da... da fikk vi familierom, og pappaen sov der han og. helt fantastisk!! med nummer 1 fikk jeg ikke føde der, for jeg måtte settes i gang og så fikk jeg epidural og det gjør de ikke der.

Storken er i beste velgående og med nyoppussete fødestuer [:D]

Fødte dedr for 6 år siden, kjdempe fornøyd. Fikk familierom og pappaen va derhele tiden [;)]

ORIGINAL: *månesol*

så bra da!! husker bare at det var stor ståhei for en liten stund siden fordi storken skulle legges ned, og det skulle bli to "vanlige" fødeavdelinger i stedet [:)]

ORIGINAL: Tonjemoren

så bra da!! husker bare at det var stor ståhei for en liten stund siden fordi storken skulle legges ned, og det skulle bli to "vanlige" fødeavdelinger i stedet [:)]

Det var snakk om det, men så bestemte de seg for å legge ned barselhotellet i stedet.
Det er i utgangspunktet ikke familierom på Storken lenger heller, men om det er rolige dager der, så får pappa være med på rommet etter fødselen. Pappan får selvsagt være der under hele fødselen.

ORIGINAL: Pijah

ORIGINAL: Tonjemoren

Det var snakk om det, men så bestemte de seg for å legge ned barselhotellet i stedet.
Det er i utgangspunktet ikke familierom på Storken lenger heller, men om det er rolige dager der, så får pappa være med på rommet etter fødselen. Pappan får selvsagt være der under hele fødselen.

ok! da fikk jeg oppklart det [:)] men da er det jo litt mer likt Føden enn før da? siden det ikke er familierom der som alle kan sove på?

Back
Topp