J Jaja Gift med forumet 13 Mar 2008 #1 Dere som har barn som har vært født med storkebitt i nakken eller andre plasser... Har det gått vekk? Sies jo at det går vekk etter et par år...
Dere som har barn som har vært født med storkebitt i nakken eller andre plasser... Har det gått vekk? Sies jo at det går vekk etter et par år...
K@ro Elsker forumet 13 Mar 2008 #2 Min har i nakken, og det synes fortsatt, men det har blitt myyyye svakere.
ostepoppen Gift med forumet 13 Mar 2008 #3 Marte har det i nakken.....hu er nå 2,5 år, og de er der ennå.........
lashes Forumet er livet 13 Mar 2008 #4 De i nakken har ikke gått bort enda, men det på øyelokket syns bare innimellom viss han blir litt varm eller hissig. Men han er 8 1/2 mnd da..
De i nakken har ikke gått bort enda, men det på øyelokket syns bare innimellom viss han blir litt varm eller hissig. Men han er 8 1/2 mnd da..
silence* Betatt av forumet 13 Mar 2008 #5 Eldste jenta mi hadde i panna,det vises ikke lenger men hvist hun blir sint eller gråter så kommer det fram[:)]
Eldste jenta mi hadde i panna,det vises ikke lenger men hvist hun blir sint eller gråter så kommer det fram[:)]
Linda31 Forumet er livet 13 Mar 2008 #8 Åhhh ja [8D] Jeg har mine to enda jeg. Ett i nakken og ett over stumpen [:-] Sebastian har også ett i nakken..
Åhhh ja [8D] Jeg har mine to enda jeg. Ett i nakken og ett over stumpen [:-] Sebastian har også ett i nakken..