storhandel??

Heidi10+12

Gift med forumet
til dere som handler stort 1-2 ganger i mnd...
hvor mye babymat kjøper dere inn? eller kjøper dere det sammen med melk og brød??

her handler vi stort 1 gang i mnd.. handler da inn til middger for hele mnd og litt div som mangler.
men har kjøpt babymat litt ettersom bare.. men er så kjedlig og måtte på butikken bare for babymat likksom..
spessielt når det er 1,5 mil til nærmeste butikk [:-]

Vi gjør det, men jeg prøver å lage barnevennlige middager ( krydrer for oss etter at Erik sin er ferdig ) vi trenger max 8 matglass ( når det er taco eller pizza eller lignende middager )
Erik eter det ikke spiser hihi [;)] smaker jo mye bedre enn glass.... Det er virkelig ikke så mye som skal til [;)] PRØV :)

Har enda ikke handlet mat i år, hamstret en del før jul ;p Når det er tomt skal vi gi Oliver det vi spiser, bortsett fra slike sterke ting ;)

Kjøper ikke så my babymat på glass, lager mye selv nå. Men det er veldig kjekt å ha noen glass i skapet, er ikke alltid jeg husker å ta opp mat fra fryseren dagen før [8|] Blir vel så vi kjøper ett par glass i uka tenker jeg. Jeg er ingen superkokk, så det er fint å variere med litt annen mat også ;)

ORIGINAL: aea

Vi gjør det, men jeg prøver å lage barnevennlige middager ( krydrer for oss etter at Erik sin er ferdig ) vi trenger max 8 matglass ( når det er taco eller pizza eller lignende middager )
Erik eter det ikke spiser hihi [;)] smaker jo mye bedre enn glass.... Det er virkelig ikke så mye som skal til [;)] PRØV :)

lage noe selv også, men hu spiser maiddag 2 timer før oss.. og da blir det bare tungvint foreløpig..

Vi kjøper barnematen sammen med melk og andre ferskvarer :)
Vi har alltid en del middagsglass stående, også spiser a vår middag når det er noe ho kan spise (som forhåpentligvis blir oftere og oftere nå[8D]).. Og av grøt kjøper vi alltid to pakker, siden vi varierer mellom to stk hele tida [:)] Så det holder jo en stund det da.. [:)]

jeg handler mme så jeg har en hel mnd og noe grøt + fruktmos som varer mye av mnd, men har bare 300-400 meter til butikken så er ikke problem å hente noe barneat når jeg henter brød + melk,

Back
Topp