Storesøstergave

mammantilcaro

Forelsket i forumet
Har tenkt til å kjøpe en gave til hun som skal bli storesøster som hun får når baby er født, men klarer ikke å bestemme hva. Jeg vet ikke helt om det skal være noe som et smykke eller noe sånt. som hun kan ta vare på og se tilbake til, eller en leke e.l. som hun får mer glede av med en gang. Syns jo det burde være noe litt spesielt. Hun har selv fått velge ut og kjøpt teddybjørnen som babyen skal få i nyfødtgave av henne, så derfor er det jeg tenker at hun skal få en storesøstergave.

Noen andre som har tenkt å kjøpe noe til storesøsken? Eventuelt idéer til hva? :)

Spørs hvor gammel hun er:)
Mi nærmer seg 4 år, hun fikk akvarium:)

Veit om en som fikk en babydukke med godt hell.. En hun også kunne stelle med

Vi tenker også å kjøpe storesøsken gave,men har ikke peiling på hva...og jeg som bruker å være kreativ:P kanskje jeg skriver et kort me dikt som blir felles (gjorde d når de fikk vite at de skulle bli storesøsken også) og en liten ting utenom til hver:)

Men ei dukke hadde ikke vært dumt til jenta di kanskje?med litt utstyr slik at hun kan gjøre d samme som deg:)

Spørs hvor gammel hun er:)
Mi nærmer seg 4 år, hun fikk akvarium:)
Hun er 3 år, så noe sånt hadde jo sikkert vært kjempepoppis her i huset!! En liten gullfiskbolle:happy:

Veit om en som fikk en babydukke med godt hell.. En hun også kunne stelle med
Vi tenker også å kjøpe storesøsken gave,men har ikke peiling på hva...og jeg som bruker å være kreativ:p kanskje jeg skriver et kort me dikt som blir felles (gjorde d når de fikk vite at de skulle bli storesøsken også) og en liten ting utenom til hver:)

Men ei dukke hadde ikke vært dumt til jenta di kanskje?med litt utstyr slik at hun kan gjøre d samme som deg:)

Koselig med dikt da, eller et brev/kort! Jeg har liksom litt lyst at det skal være noe hun kan ta vare på også, leker får hun helt sikkert nok av av resten av slektao_O dukker har hun 3-4 av, badedukker, bleiedukker osv så hun er ganske godt kjørt inn på den fronten allerede, hehehe! Ellers er det jo midt i blinken for en som skal bli storesøster/bror!!

Hun er 3 år, så noe sånt hadde jo sikkert vært kjempepoppis her i huset!! En liten gullfiskbolle:happy:

Koselig med dikt da, eller et brev/kort! Jeg har liksom litt lyst at det skal være noe hun kan ta vare på også, leker får hun helt sikkert nok av av resten av slektao_O dukker har hun 3-4 av, badedukker, bleiedukker osv så hun er ganske godt kjørt inn på den fronten allerede, hehehe! Ellers er det jo midt i blinken for en som skal bli storesøster/bror!!
Hehe,har tre jenter selv på 3,5 og 8 år der alle har minst tre dukker hver,så d er utelukket her også;) hva med et smykke der d står "verdens beste storesøster" på? D vil ihvertfall bety mye jo gamlere hun blir:)

Hehe,har tre jenter selv på 3,5 og 8 år der alle har minst tre dukker hver,så d er utelukket her også;) hva med et smykke der d står "verdens beste storesøster" på? D vil ihvertfall bety mye jo gamlere hun blir:)

Ja, noe sånt tror jeg det blir. Det er nok ikke noe som hun kanskje vil bry seg om nå, men veldig fint å se tilbake på og sette pris på senere i livet:D

Blir nok babydukke med tilbehør til vår 2 åring, hvis hun ikke får det til bursdagen først da... Må være noe hun setter pris på der og da og de første dagene/ukene i hvertfall - for å ta svien av den verste sjalusien.

Back
Topp