** storesøster **

Flykua

Betatt av forumet
Masse masse lykke til på UL i morgen emoticon

Ååå så snill du er som tenker på meg! Skikkelig sommerfugler i magen nå ;-) Masse masse lykke til du også :-D Gleder meg til oppdateringen i morgen!! :-D

Spennende ;) 
Skal oppdatere dere så fort jeg får tilgang på pcen ;) 

Lykke til begge to! 

Alt sto bra til med lille spiren vår i dag! emoticon  4,2cm, og et lite bankende hjerte! Lykkelig!!
Så da tilsvarte lengden 10+6, som stemte med mens-terminen min, som legen går ut ifra. Jeg har gått utifra en 30dagers-syklus, så trodde jeg var noen dager senere enn jeg egentlig er. Så da endrer jeg det.
Men blir litt forvirret med dette med utregning av termin. Gynekologen mente 17jan, og legen min sier 18jan, og BV sier 19jan. Hmmm forvirrende. Men uansett, alle er enige om hvor langt jeg er kommet. Så da går jeg ut i fra det, så får jeg heller endre etter den ordinære ul.
Hvordan gikk det for deg i dag Flykua?

storesøster skrev:
Alt sto bra til med lille spiren vår i dag! emoticon  4,2cm, og et lite bankende hjerte! Lykkelig!!
Så da tilsvarte lengden 10+6, som stemte med mens-terminen min, som legen går ut ifra. Jeg har gått utifra en 30dagers-syklus, så trodde jeg var noen dager senere enn jeg egentlig er. Så da endrer jeg det.
Men blir litt forvirret med dette med utregning av termin. Gynekologen mente 17jan, og legen min sier 18jan, og BV sier 19jan. Hmmm forvirrende. Men uansett, alle er enige om hvor langt jeg er kommet. Så da går jeg ut i fra det, så får jeg heller endre etter den ordinære ul.
Hvordan gikk det for deg i dag Flykua?

Hei snuppa;) 
Det gikk kjempebra her også, jeg er også 10+6 emoticon
Så nå blir det spennendes fremover ;) 
Skal til jordmor på sykehuset på mandag, og får forhåpentligvis tett oppfølging der ;) 

Så herlig! Hehe, vi kommer nok til å følge hverandre fremover :-D oppfølging? Noe galt?

storesøster skrev:
Så herlig! Hehe, vi kommer nok til å følge hverandre fremover :-D oppfølging? Noe galt?

Jeg spydde flere ganger, hver dag, fra uke 12-13 ca. Frem til jeg fødte i uke 35... Og jeg fikk prematur vannavgang.. 
Så det er jo for å roe den gravide kroppen;) 

Huff, det høres slitsomt ut. Lykke til. Håper du ikke opplever det samme denne gangen også! :)

Back
Topp