Storesøster dele nyheten?

mia1986

Elsker forumet
Hei alle desember-mammaer :-) Jeg er egentlig i januar-forum men venter helt i begynnelsen så snoker litt her og...
Vurderer å la den kommende storesøsteren (hvis spiren klamrer seg fast lenge nok) få fortelle nyheten når tiden er inne. Er det noen som har noen morsomme og kreative forslag? :-D Tenker en variant av å lage en t-skjorte med "storesøster" på f.eks., men er veldig åpen for andre kulere måter! ;-)
Venter i spenning på svar...! Hehe

Her ska me bare sei det til kommende storesøster (hu blir 3 i juli) så får hu fortella det t dei hu vil :-) rekne me at sånn så hu preike me alt å alle vett halla Norge det på 1-2-3 :-P

Frøkna mi ble tre år i februar, så hun er 3,5 når hun får vite noe... Tenkte kanskje det var koseligere at besteforeldrene leste det på toppen enn at hun ropte det ut i døråpningen på vei inn på besøk :-P Hehe

Her trur eg me kler ongane opp i tskjorta og body, med "eg ska bli storasøster" og "eg ska bli storebror".
Har plana om å sleppa bombo på stemor mi sin bursdag 17.juni, då e eg akkurat 11 veke på vei :p

Back
Topp