Storesøskengave?

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Til de av dere som har barn fra før: skal dere ordne en liten storesøskengave, og i såfall hva? :)

Ja. Storebror her skal få en pakke med supermann og Batman lego som jeg så på lekebutikken forrige dagen :) perfekt for han, og noe vi kan holde på med sammen. Han er bare 3,5 år og trenger en del byggehjelp.

Jeg har ikke tenkt på det. Er det vanlig? Kommer sikkert til å trenge noe nye og kreative leker for å holde min kjære toåring opptatt når babyen kommer[emoji4]

Nei, han er for liten til å skjønne noe. Han er 12 mnd når babyen kommer :P

blir ikke noen søskengaver her. Har store barn fra før, minstemann her er 11 år:wtf:

Ja. Storebror her skal få en pakke med supermann og Batman lego som jeg så på lekebutikken forrige dagen :) perfekt for han, og noe vi kan holde på med sammen. Han er bare 3,5 år og trenger en del byggehjelp.

Lurt! Sønnen på snart 4 elsker Lego og superhelter så kanskje jeg skal kjøpe noe liknende :)

Tenker at det ikke blir noe, de er så store :)

Jeg har ikke tenkt på det. Er det vanlig? Kommer sikkert til å trenge noe nye og kreative leker for å holde min kjære toåring opptatt når babyen kommer[emoji4]

Jeg vet ikke om det er veldig vanlig, men tenkte at det kan være greit å ha noe å pusle med :) Dessuten blir det en del baby/barselgaver fra familie og venner, så jeg synes at det er litt greit at sønnen på 3,5 også får en ting eller to :)

Vi kommer også til å kjøpe noe, men jeg er usikker på hva... [emoji28]

Nei, sikkert ikke. Jeg ønsker å kjøpe noen ting til hagen til sommeren. Plaskebasseng, sandkasse og litt sånt. Håper det kan være med på å gjøre sommeren litt mer spennende. Han blir da to år. :-)

Lurt! Sønnen på snart 4 elsker Lego og superhelter så kanskje jeg skal kjøpe noe liknende :)

Var ikke SÅ gale pris på det heller, rundt 500kr for en svær pakke. Det er det eneste han leker med hjemme for tiden så håper han blir fornøyd med det :) Ellers lurte jeg faktisk litt på barneyatzy eller et annet brettspill. Litt viktig for meg at det er noe vi kan gjøre sammen som baby er for liten til å være med på..

Har ikke barn fra før.. men jeg kjøper alltid gave til eldste ungene til venninnene mine.. syns de også skal få oppmerksomhet og gaver. 6åringen til ei venninne begynte å grine når han fikk gave fra meg, var så rørt fordi noen tenkte på han også.. trenger jo ikke å koste så mye :)

Datteren min er veldig glad i magneter, så kommer til å kjøpe detail henne :)

Hun skal også få toalettmappe med navnet sitt på, samtidig som lillesøster skal få Koseklut med sitt navn på.

Kommer til å kjøpe en gave som er noe vi kan holde på med når babyen skal spise eller sove :) Men vet ikke helt hva enda :p ute etter tips!

Ja, kommende storebror er 1 år 9 mnd ved termin og han elsker traktorer, lastebiler og gravemaskiner. Blir noe sånt! Tenker noe traktor duplo eller lastebil eller noe. Samtidig skal han få en sånn tråtraktor til hagen men det blir mer fra oss en babyen.

Ja, tenker å kjøpe et armbånd og gravere inn storesøster.

Hun er 8,5år, og har lengtet etter søsken siden hun var 3år. Hun er en som setter seg selv og sine behov til side for andre. Tenkte derfor å overraske med noe hun ikke ville gjettet.

Back
Topp