"storesøskenfeber".

ønsker*magetroll<3

Forelsket i forumet
Her fikk kommende storesøster feber i går kveld. Ingenting i dag, men er hjemme fra bhg :)

Så pratet jeg med en venninne, og hun kalte det for storesøskenfeber, det hadde hun hørt om fra flere og det samme skjedde med hennes sønn da han skulle bli storebror. Så da får vi se om lille kommer snart ;)

Noen som har hørt eller opplevd dette? :)
 
Her fikk kommende storesøster feber i går kveld. Ingenting i dag, men er hjemme fra bhg :)

Så pratet jeg med en venninne, og hun kalte det for storesøskenfeber, det hadde hun hørt om fra flere og det samme skjedde med hennes sønn da han skulle bli storebror. Så da får vi se om lille kommer snart ;)

Noen som har hørt eller opplevd dette? :)
Mhm, aldri hørt om dette, men takk for informasjon! Har en spent gutt her på 3,5år som blir storebror snart (termin idag) :) Det er både glede og litt sinne/såre følelser angående lillesøster i magen, og det forstår jeg veldig godt. Litt sjalusi må man regne med, men håper det går seg til relativt kjapt etterpå.
Lykke til :)
 
Her tittet storesøster på babyen som sov og sa: «ånei, baby død!» og gikk for å leke videre [emoji85].
 
Back
Topp