Har 1 barn fra før av 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har vert i samme termin gruppe førHar en liten frøken som ble ett år nå i desember. Svært spent på å vite hvem som skjuler seg i magen denne gangen![]()
Begynne endelig å komme i rutine nå, når minstemann er 8 mnd. Komme jo ann på alderen på barna. Her har det gått greit sjølom det er travelt til tider. Dei to eldste klare seg mye sjøl, dei er nå 4,5 år og 6 år.SpennendeHer blir det nummer 3 i rekken og jeg lurer på hvordan overgangen fra 2 til 3 barn i huset opplevdes? Travlere enn 1 til 2, mindre travelt?
![]()
Har en gutt på 4,5 år. Så han kommer til å være akkurat 5 år når den her kommer. Håper på ei jente, siden vi kun skal ha to barn og det er jo gøy å være foreldre til begge kjønn. Men enn så lenge tør jeg ikke drømme en gang... Vet jo ikke hvordan dette ender så tidlig i forløpet.
Samme her! Blir skikkelig storebrødre disse gutta våre daSignerer den! Har også en gutt på 4,5 og hadde vært så koselig med en jente. Det blir nesten 5,5 år mellom dem. Planen var jo å ha ca 3 år mellom, men livet ville annerledes. Men så lenge dette holder og barnet er friskt er jeg lykkelig.
Samme her! Blir skikkelig storebrødre disse gutta våre da![]()
Ser for meg at han blir sånn klassisk stolt storebror!Sånn er det for oss også, om den ikke sitter nå så skal vi ikke prøve igjen.. så føler det er veldig sånn vinn eller forsvinn liksomDette blir 4. Barnet
Blir spennende å se hvordan hun yngste tar å bli storesøster, hun har jo vært minst i 5 år og er virkelig prinsessa i familien
De to andre er 14 og 9 når spiren (forhåpentligvis) kommer. Og de ønsker veldig et småsøsken, og har snakket om det lwnge.
Dette er siste PP, så om den ikke sitter nå, dropper vi å prøve mer

Samma her. Me prøvde ikkje eingong men går ikkje detta så får eg mannen aldri med på flere barn :/Sånn er det for oss også, om den ikke sitter nå så skal vi ikke prøve igjen.. så føler det er veldig sånn vinn eller forsvinn liksom![]()

Nei ikke santSamma her. Me prøvde ikkje eingong men går ikkje detta så får eg mannen aldri med på flere barn :/
ble helt knust sist.. så får jeg er dårlig beskjed på ultralyd om 5 dager så graver jeg meg nok enda lenger ned enn sist 
Ja, helt enig! Det tror jeg han her også kommer til å bli! Litt sjalu og veldig stolt og omsorgsfull.Håper alt jeg har at dette går bra! For gleder meg sånn til å fortelle han detSer for meg at han blir sånn klassisk stolt storebror!