• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Storesøsken

• Trådstarter Trådstarter J
  • Opprettet Opprettet
Har en gutt på 4,5 år. Så han kommer til å være akkurat 5 år når den her kommer. Håper på ei jente, siden vi kun skal ha to barn og det er jo gøy å være foreldre til begge kjønn. Men enn så lenge tør jeg ikke drømme en gang... Vet jo ikke hvordan dette ender så tidlig i forløpet.

Dette blir nr 4 hos oss

Har jente 11, en himmelprins på 4 år, og ei lita ei som blir ett år i januar.

hvis Spurs virkelig sitter denne gangen så blir det siste. Håper egentlig veldig på en gutt ❤️

Spennende :D Her blir det nummer 3 i rekken og jeg lurer på hvordan overgangen fra 2 til 3 barn i huset opplevdes? Travlere enn 1 til 2, mindre travelt?:dummy1:

Spennende :D Her blir det nummer 3 i rekken og jeg lurer på hvordan overgangen fra 2 til 3 barn i huset opplevdes? Travlere enn 1 til 2, mindre travelt?:dummy1:
Begynne endelig å komme i rutine nå, når minstemann er 8 mnd. Komme jo ann på alderen på barna. Her har det gått greit sjølom det er travelt til tider. Dei to eldste klare seg mye sjøl, dei er nå 4,5 år og 6 år.

Har en gutt på 4,5 år. Så han kommer til å være akkurat 5 år når den her kommer. Håper på ei jente, siden vi kun skal ha to barn og det er jo gøy å være foreldre til begge kjønn. Men enn så lenge tør jeg ikke drømme en gang... Vet jo ikke hvordan dette ender så tidlig i forløpet.

Signerer den! Har også en gutt på 4,5 og hadde vært så koselig med en jente. Det blir nesten 5,5 år mellom dem. Planen var jo å ha ca 3 år mellom, men livet ville annerledes. Men så lenge dette holder og barnet er friskt er jeg lykkelig.

Signerer den! Har også en gutt på 4,5 og hadde vært så koselig med en jente. Det blir nesten 5,5 år mellom dem. Planen var jo å ha ca 3 år mellom, men livet ville annerledes. Men så lenge dette holder og barnet er friskt er jeg lykkelig.
Samme her! Blir skikkelig storebrødre disse gutta våre da :)

Dette blir 4. Barnet
Blir spennende å se hvordan hun yngste tar å bli storesøster, hun har jo vært minst i 5 år og er virkelig prinsessa i familien

De to andre er 14 og 9 når spiren (forhåpentligvis) kommer. Og de ønsker veldig et småsøsken, og har snakket om det lwnge.

Dette er siste PP, så om den ikke sitter nå, dropper vi å prøve mer

Dette blir 4. Barnet
Blir spennende å se hvordan hun yngste tar å bli storesøster, hun har jo vært minst i 5 år og er virkelig prinsessa i familien

De to andre er 14 og 9 når spiren (forhåpentligvis) kommer. Og de ønsker veldig et småsøsken, og har snakket om det lwnge.

Dette er siste PP, så om den ikke sitter nå, dropper vi å prøve mer
Sånn er det for oss også, om den ikke sitter nå så skal vi ikke prøve igjen.. så føler det er veldig sånn vinn eller forsvinn liksom :nailbiting::nailbiting:

Sånn er det for oss også, om den ikke sitter nå så skal vi ikke prøve igjen.. så føler det er veldig sånn vinn eller forsvinn liksom :nailbiting::nailbiting:
Samma her. Me prøvde ikkje eingong men går ikkje detta så får eg mannen aldri med på flere barn :/

Har en mars 2020 baby, så det blir 2,5 år forskjell hvis alt går bra nå :smiley-angelic001:smiley-angelic002

Samma her. Me prøvde ikkje eingong men går ikkje detta så får eg mannen aldri med på flere barn :/
Nei ikke sant :( nei her er det egentlig mitt eget valg. Mister jeg denne, så orker jeg ikke ta sjansen en gang til, det er mildt sagt enn psykisk karusell :nailbiting: ble helt knust sist.. så får jeg er dårlig beskjed på ultralyd om 5 dager så graver jeg meg nok enda lenger ned enn sist :(

Jente på 5 og gutt på snart 8 fra før. Og en engleprins som bor i hjertet mitt, han skulle blitt født i februar, men døde i magen min i uke17 og ble født i uke 19:Heartblue

Dette blir nr to. Jeg har ei jente på snart 2 år fra før med mannen. Vi er litt spente, for dette har nok en gang vært en litt lang og tungvinn vei på mange måter. Så håper det holder hele veien:)

Back
Topp