Storesøsken

• Trådstarter Trådstarter J
  • Opprettet Opprettet
Sånn er det for oss også, om den ikke sitter nå så skal vi ikke prøve igjen.. så føler det er veldig sånn vinn eller forsvinn liksom :nailbiting::nailbiting:

Ja. Orker rett og slett ikke den Berg og dalbane turen mad SA osv igjen

Krysser alt jeg har for at denne holder til termin, for det er veldig ønsket av hele familien

Hvordan er det med løfting og bæring av søsken under graviditet? Noen som vet? Har ei frøken som er 1,5 år, som er veeeeldig mammadalt hehe.... i tillegg jobber jeg i barnehage.

Hvordan er det med løfting og bæring av søsken under graviditet? Noen som vet? Har ei frøken som er 1,5 år, som er veeeeldig mammadalt hehe.... i tillegg jobber jeg i barnehage.
Må man så må man tenker jeg? Men ville prøvd å begrense det etterhvert.

Hadde to-åring når jeg gikk gravid i 2016. Ble nok en del bæring, men han lærte seg etterhvert å krype inn i bilstolen selv osv.

Noen her som har flere barn? Hvilket nr er det i rekken?
Jeg har 3 barn, der eldste fyller 6 år i morgen. Neste er 4,5 år ca og minste er 8 mnd. 2 jenter og 1 gutt så håper på en gutt til :)

Hei!
Har en jente som blir 12 i april, gutt som blir 10 i juni, gutt som blir 6 år 10 februar, også har jeg en bonus gutt som ble 7 år i november Så blir nr 5 i huset, men min 4 graviditet❤️

Kjenne på det samme faktisk. Litt redd for ka alle i familien komme til å sei :(
Så synd å måtte tenke slik, men om de gjør, så må de bare få tenke sitt. Dere veit med dere selv at de vil få SÅ mye glede av hverandre ❤️

Dette blir barn nummer 2, har et barn på 12 år fra et tidligere forhold. Føles som dette er første gang :joyful:

Spennende :D Her blir det nummer 3 i rekken og jeg lurer på hvordan overgangen fra 2 til 3 barn i huset opplevdes? Travlere enn 1 til 2, mindre travelt?:dummy1:

Må være ærlig og si at jeg syns overgangen var mye større fra 2-3 enn 1-2.

Tok noen år før jeg ble helt tilfreds med situasjonen og følte meg rimelig ferdig med barn i mange år etter minstemann ble født. Er vel en grunn til at det tok 12 år før vi gikk for en attpåklatt ;-)

Men veldig koselig med 3 barn også altså, og mer og mer hygge desto større de blir syns jeg! :-)

Men det kommer jo veldig ann på hvordan man bor, om man får mye hjelp, om de eldste barna er med på aktiviteter på kveldstid osv.

Vi venter nummer to. Eldste er 4 1/2. Vi håper på å greie to tette nå. Hadde gitt opp å få mannen med på tre, men etter at vi mistet i 5. måned i fjor har det endret seg. Nå vil vi være en gjeng.

Ingen problem med løfting og bæring av søsken, då det er noko kroppen er vand med. :)

Jeg har tre barn, jente på 16, og to gutter på 12 og 7. Blir fantastisk med en liten bebis igjen❤️og nr.4❤️

Back
Topp