Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så dominert med jenter på begge sider av familiene, men det er behov for litt testosteron 
Godt me er flere som har ein gjeng ❤Dette blir nr 4
Har fra før en jente på 12 år, en gutt på 6 år, og en jente til på snart 5 år![]()
Kjenner jeg er litt ”redd” for at folk skal syns det er litt too much liksom… men prøver å ikke bry meg om hva andre menerGodt me er flere som har ein gjeng ❤
Kjenner jeg er litt ”redd” for at folk skal syns det er litt too much liksom… men prøver å ikke bry meg om hva andre mener![]()
Kjenne på det samme faktisk. Litt redd for ka alle i familien komme til å seiKjenner jeg er litt ”redd” for at folk skal syns det er litt too much liksom… men prøver å ikke bry meg om hva andre mener![]()
Jaa samme tenker jegTenker bare: for en god gjeng av en søskenflokk, som kommer til å ha så mye glede av hverandreFolk må jo gjerne mene hva de vil, men det vil alltid være et mysterium for meg med de som gidder å ytre meninger der ingen har bedt om det, og det bare skaper kjip stemning.

Min familie blir bare glad, men svigermor tror jeg kan bli litt sånn “nei men holder det ikke med tre da.. ..?” Hun er litt sånnKjenne på det samme faktisk. Litt redd for ka alle i familien komme til å sei![]()
Haha her har svigermor 7 barn å hu syns det er lika gøy kvar gong det komme nye barnebarn, mens mamma hadde nok oppriktig blitt skuffa/lei seg osv fordi eg fortsatt ikke er ferdig med utdanningen min og meinte det er stopp pga helsa mi som ikke tåle noenting (har fibromyalgi og blir kjempedårlig kvart svangerskap)Min familie blir bare glad, men svigermor tror jeg kan bli litt sånn “nei men holder det ikke med tre da.. ..?” Hun er litt sånn![]()
Jeg er redd svigers mener det holder med de 2 vi har... Foreldrene mine vet jeg ønsker 3, men ikke svigers.Min familie blir bare glad, men svigermor tror jeg kan bli litt sånn “nei men holder det ikke med tre da.. ..?” Hun er litt sånn![]()
så håper det blir jente denne gangen.Ganske store barn då fra før? Eg kjenne eg Grue meg til å ha 4 barn under 7 år :/ men dei vil få glede av hverandre håper eg. To eldste her er jenter og minste gutt så eg håper egentlig på en gutt til men trur det blir jenta denna gongen ogsåBarn nr 4 her blir siste også, så nye gubben får bare 1 barn.
Med hund, mann og barn blir det 7 hvor 3 av de er med forrige mann.
12, 11 og 6 år. Alle gutterså håper det blir jente denne gangen.
Er adoptert så ble sånn at det bare ble gutter på manne siden, men i svigers familie
er det finnes det jenter. Så lov og håpe på en prinsesse denne gangen.![]()
ikke at 6 år skiller så mye.. eller ja 7 når denne popper ut. Noen her som har flere barn? Hvilket nr er det i rekken?
Jeg har 3 barn, der eldste fyller 6 år i morgen. Neste er 4,5 år ca og minste er 8 mnd. 2 jenter og 1 gutt så håper på en gutt til![]()