• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Storesøsken

• Trådstarter Trådstarter J
  • Opprettet Opprettet

J

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Vårspirene 2021
September To Remember 2022
Noen her som har flere barn? Hvilket nr er det i rekken?
Jeg har 3 barn, der eldste fyller 6 år i morgen. Neste er 4,5 år ca og minste er 8 mnd. 2 jenter og 1 gutt så håper på en gutt til :)

Dette blir nr. 2 og den første planlagte :) Gleder oss masse. Har ei jente på 5,5 år snart, og hadde vært morsomt med en gutt som nummer to. Men føler det blir jente :hungry: Er så dominert med jenter på begge sider av familiene, men det er behov for litt testosteron :hilarious:

Har en liten frøken som ble ett år nå i desember. Svært spent på å vite hvem som skjuler seg i magen denne gangen ❤️

Dette blir nr 4 :p

Har fra før en jente på 12 år, en gutt på 6 år, og en jente til på snart 5 år ❤️

Godt me er flere som har ein gjeng ❤
Kjenner jeg er litt ”redd” for at folk skal syns det er litt too much liksom… men prøver å ikke bry meg om hva andre mener ❤️

Kjenner jeg er litt ”redd” for at folk skal syns det er litt too much liksom… men prøver å ikke bry meg om hva andre mener ❤️

Tenker bare: for en god gjeng av en søskenflokk, som kommer til å ha så mye glede av hverandre❤️ Folk må jo gjerne mene hva de vil, men det vil alltid være et mysterium for meg med de som gidder å ytre meninger der ingen har bedt om det, og det bare skaper kjip stemning.

Kjenne på det samme faktisk. Litt redd for ka alle i familien komme til å sei :(

Tenker bare: for en god gjeng av en søskenflokk, som kommer til å ha så mye glede av hverandre❤️ Folk må jo gjerne mene hva de vil, men det vil alltid være et mysterium for meg med de som gidder å ytre meninger der ingen har bedt om det, og det bare skaper kjip stemning.
Jaa samme tenker jeg ❤️❤️
Og jeg er så enig med deg. Hvorfor bruke energien sin på å snakke om andre, det har jeg aldri forstått :shy:

Kjenne på det samme faktisk. Litt redd for ka alle i familien komme til å sei :(
Min familie blir bare glad, men svigermor tror jeg kan bli litt sånn “nei men holder det ikke med tre da.. ..?” Hun er litt sånn :p

Min familie blir bare glad, men svigermor tror jeg kan bli litt sånn “nei men holder det ikke med tre da.. ..?” Hun er litt sånn :p
Haha her har svigermor 7 barn å hu syns det er lika gøy kvar gong det komme nye barnebarn, mens mamma hadde nok oppriktig blitt skuffa/lei seg osv fordi eg fortsatt ikke er ferdig med utdanningen min og meinte det er stopp pga helsa mi som ikke tåle noenting (har fibromyalgi og blir kjempedårlig kvart svangerskap)

Jeg er redd svigers mener det holder med de 2 vi har... Foreldrene mine vet jeg ønsker 3, men ikke svigers.

Jeg har 2 gutter på 3 og 4. Har alltid ønsket med 3 barn, så veldig glad for at det ser ut til å være en liten på vei nå <3

Barn nr 4 her blir siste også, så nye gubben får bare 1 barn.
Med hund, mann og barn blir det 7 hvor 3 av de er med forrige mann.

12, 11 og 6 år. Alle gutter :shifty: så håper det blir jente denne gangen.
Er adoptert så ble sånn at det bare ble gutter på manne siden, men i svigers familie
er det finnes det jenter. Så lov og håpe på en prinsesse denne gangen. :rolleyes:

Barn nr 4 her blir siste også, så nye gubben får bare 1 barn.
Med hund, mann og barn blir det 7 hvor 3 av de er med forrige mann.

12, 11 og 6 år. Alle gutter :shifty: så håper det blir jente denne gangen.
Er adoptert så ble sånn at det bare ble gutter på manne siden, men i svigers familie
er det finnes det jenter. Så lov og håpe på en prinsesse denne gangen. :rolleyes:
Ganske store barn då fra før? Eg kjenne eg Grue meg til å ha 4 barn under 7 år :/ men dei vil få glede av hverandre håper eg. To eldste her er jenter og minste gutt så eg håper egentlig på en gutt til men trur det blir jenta denna gongen også

Ja, blir en real attpåklatt dette :hilarious: ikke at 6 år skiller så mye.. eller ja 7 når denne popper ut.
Åja ser den! Men tenk på når de blir eldre, kan de hjelpe hverandre eller bare sloss som søsken gjør
seg i mellom :D Neida, det kommer nok gå bra skal du se. Gubben har jo 3 brødre da, men mormoren
fikk jo 2 gutter og 1 jente. Og farmoren hans fikk en av hver. Moren fikk 3 gutter, men har blitt fortalt at
han kunne hatt en storesøster mellom seg og eldste broren. Yngste lillebror er bare 12 år gammel og halvbror.
Så mine unger får en onkel på deres alder :confused:

Kjenner jeg er veldig glad eldstemann er så gammel som straks 12 år nå :D og de to andre er 5 og 6, så de er jo ikke veldig små lenger de heller heldigvis! Minste frøken har 1 år igjen i barnehagen når babyen kommer. Så da er alle på skolen når babyen skal i barnehagen (ikke før han/hun er 1,5-2 år) Det er innafor :D

Har en jente på 8 og en gutt på snart 6:happy:
De er tette, og har mye glede av hverandre. Håper nr 3 glir lett inn i gjengen selv om det er noen år imellom:happy:

Her blir det en skikkelig attpåklatt, vi har fra før 3 stk. som er 17, 14 og 11 år.

Noen her som har flere barn? Hvilket nr er det i rekken?
Jeg har 3 barn, der eldste fyller 6 år i morgen. Neste er 4,5 år ca og minste er 8 mnd. 2 jenter og 1 gutt så håper på en gutt til :)

13,13&12år gamle barn fra før av ☺️

Back
Topp