Storesøsken gave

Elva

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Noen som har gode ideer til storesøsken gave?
Tenker storebror skal få en liten gave fra lillesøster og lillebror etter de er født, men klarer ikke helt å komme på hva han skal få. Han blir 3 år rundt en måned før termin (så om tvillingene har det travelt kan vi risikere at de kommer både før og rundt bursdagen :rolleyes:)
 
Noen som har gode ideer til storesøsken gave?
Tenker storebror skal få en liten gave fra lillesøster og lillebror etter de er født, men klarer ikke helt å komme på hva han skal få. Han blir 3 år rundt en måned før termin (så om tvillingene har det travelt kan vi risikere at de kommer både før og rundt bursdagen :rolleyes:)
Jeg tenker på det samme selv for tiden og jeg har spurt gutten min hva han ønsker seg. Han er 3 år og 3 mnd nå sånn ca. :happy:
Først tenkte jeg på sparkesykkel, men min mor har tydeligvis kommet meg i forkjøpet og bestilt en som han skal få neste uke :hilarious:.
Han sier selv at han ønsker en racerbil da, så må vel se hva jeg kan finne :happy:.
 
Her blir det nok lego duplo eller noe annet gøy som han liker å holde på med:) Han har nettopp fylt 2 år.
 
Jeg har kjøpt aquaplay til 2.5 åringen.

Av mine foreldre får hun en guttebaby dukke med utstyr.
 
Jeg tenker på det samme selv for tiden og jeg har spurt gutten min hva han ønsker seg. Han er 3 år og 3 mnd nå sånn ca. :happy:
Først tenkte jeg på sparkesykkel, men min mor har tydeligvis kommet meg i forkjøpet og bestilt en som han skal få neste uke :hilarious:.
Han sier selv at han ønsker en racerbil da, så må vel se hva jeg kan finne :happy:.

(Ny) Fjernstyrt bil har vi snakket om at han kanskje kan få til bursdagen, men om vi finner på noe annet til bursdagen er det en mulighet. (Han fikk en fra min onkel til jul, men den har han nesten kjørt i stykker - mannen har limt både det ene og andre på den:hilarious:)
 
Jeg har kjøpt aquaplay til 2.5 åringen.

Av mine foreldre får hun en guttebaby dukke med utstyr.

Aquaplay fikk han til bursdagen i fjor, tror han har lekt mer med den på noen dager i år enn i fjor sommer, så er nok super til en på 2,5 :)
 
Er usikker selv faktisk! Han har liksom det han trenger og fikk nylig en trøtraktor til å ha ute i hagen.
Jeg tenkte kanskje noe som han kan leke med inne mens vi holder på med lillebror, har lurt på å kjøpe magnatiles, men de er litt dyre!
Vår er 2,5 år :)
 
Må snakke med sambo om det, men må vell bli noe kjøretøy for at det virkelig skal fenge. Da alt går i racerbil, traktor, lastebil og gravemaskin for tiden. Fikk lyst å kjøpe en liten fjernstyrt bil til han. Vet sambo ønsker å kjøpe atv til han, men kanskje ikke som storebrorgave
 
Må snakke med sambo om det, men må vell bli noe kjøretøy for at det virkelig skal fenge. Da alt går i racerbil, traktor, lastebil og gravemaskin for tiden. Fikk lyst å kjøpe en liten fjernstyrt bil til han. Vet sambo ønsker å kjøpe atv til han, men kanskje ikke som storebrorgave

Her er det også kjøretøy som er det store, og noe av det gøyeste å se på TV er Store maskiner (Som ligger i programarkivet til NRK super) han har full peiling på hva som er beltetraktor, gaffeltruck og hjullaster osv :rolleyes:, så om vi ikke finner på noe blir det nok et eller annet kjøretøy.

Tenker vår heller kan få litt større bursdagsgave (må jo finne ut hva vi skal kjøpe der også:hilarious:), og en mindre storebrorgave
 
Her er det også kjøretøy som er det store, og noe av det gøyeste å se på TV er Store maskiner (Som ligger i programarkivet til NRK super) han har full peiling på hva som er beltetraktor, gaffeltruck og hjullaster osv :rolleyes:, så om vi ikke finner på noe blir det nok et eller annet kjøretøy.

Tenker vår heller kan få litt større bursdagsgave (må jo finne ut hva vi skal kjøpe der også:hilarious:), og en mindre storebrorgave
Hehe, her var traktor et av de første orda han lærte. Og fått det inn med morsmelka holdt jeg på å si (er vell pappaen som har mer skyld da). Her hadde han bursdag i februar, så trenger ikke å tenke på det heldigvis
 
Her står det mellom aquaplay og traktortilbehør til 2,5 åringen. Han ønsker seg skurtreskere sier han, men tror ev det heller blir noe som brukes her på gården.
 
Hehe, her var traktor et av de første orda han lærte. Og fått det inn med morsmelka holdt jeg på å si (er vell pappaen som har mer skyld da). Her hadde han bursdag i februar, så trenger ikke å tenke på det heldigvis


Buss og bil var blant de første ordene her, og traktor ikke lenge etterpå:hilarious:
Kommer tvillingene rundt uke 35-36 (som er litt større sjanse for enn med enling) kan det ende med fødsel både på storebror og mannens bursdag (storebror klarte akkurat å unngå pappaen sin bursdag, de er dag etter dag), så jeg har hele tiden sagt disse to bør vente til august og 37 uker:p (svigermor har sagt at de kommer i juli hele tiden, håper ikke hun har rett:rolleyes:)
 
Sniker :)

Jeg har jente da, så her har jeg kjøpt en del stæsj til babyborn som ho skal få litt her og der. Ho har allerede fått litt klær og stelleveske. Så skal ho få stellebord og enda mer klær + stelleting. Så strikker jeg et teppe til dukka hennes :) noe er fra oss og noe er fra lillebror ❤️
 
Storebror på akkurat 2 år vet vi ikke helt hva vi skal gi. Mannen har veldig lyst til å kjøpe en elektrisk bil som 2 åringen kan sitte i, jeg syntes det er litt overkill:hilarious:
Han har bursdag tre uker før, så han vil jo få en del nye ting da. Mulig vi utsetter bursdagsgaven fra oss så han heller får en litt dyrere storebrorgave. Har sett litt på diverse uteleker. Ala dette : https://www.jollyroom.no/fritid-hobby/utelek/sklier/feber-aktivitetssenter

https://lekekassen.no/smoby-lekehytte-810800
 
Vurderer aquaplay til 3,5-åringene fra lillebror. Tror de ville elsket det :happy: Men litt usikker siden terminen er 5.aug, og da nærmer det jo seg slutten av sommeren. Burde heller fått det nå, så de fikk brukt det gjennom sommeren :rolleyes:
 
Her får eldstejenta mobil (8,5) og yngstejenta (6,5) ny sykkel i helga som kommer.
Dette var noe de skulle få i utgangspunktet, men slår det sammen med feriegave/litt bursdagsgave :)
 
Jeg tror ikke jeg kommer til å gi en dedikert storesøskengave, men han har bursdag tre dager før termin, så må tenke ut noe fint til da. Har tenkt på å kjøpe Aquaplay, men det må jeg nesten gjøre nå slik at han får brukt den gjennom sommeren. Ellers synes jeg dukke passer fint som gave, slik at de kan kopiere hvordan mamma og pappa steller babyen. Men han fikk en Baby Born gutt allerede i fjor, så den er i boks. :joyful: Har hatt lyst til å få nedover dukkevogna jeg hadde da jeg var liten, men det er ikke bare-bare å frakte en dukkevogn fra Nordland til Sørlandet. For ikke å snakke om ned fra loftet der den er. :p
 
Husker enda at jeg fikk en guttedokke da min bror ble født, syntes det var kjempe stas. Jeg var da fire år.
 
Back
Topp