dette kallenavnet er opptatt
Glad i forumet
jeg har 2 gutter. En på 15 måneder og en på 29 måneder. Yngste får nesten aldri lekt i fred med det han vil, for så fort han finner noe så kommer eldste min å tar ifra han lekene.. Dette skjer uansett hvilke leker yngste finner. Dem kan leke fint sammen innimellom. Men eldste skal liksom ikke dele. Selv om jeg har sagt det til han flere ganger at han må dele. Til og med leker som baere er yngste sine for han heller ikke ha i fred.
Dette begynner å bli slitsom da det blir mye gråting pga yngste min blir så lei seg hele tiden. Hvordan skal jeg gripe dette ann på best mulig måte?
Hvis jeg sier noe så bryr ikke eldste seg men hvis sambo sier noe til han at han skal dele osv.. da begynner eldstemann å gråte faktisk!
Er jo ålreit å kunne reise bort med unga uten å tenke på at eldste skal ha alle lekene selv[&:]
Dette begynner å bli slitsom da det blir mye gråting pga yngste min blir så lei seg hele tiden. Hvordan skal jeg gripe dette ann på best mulig måte?
Hvis jeg sier noe så bryr ikke eldste seg men hvis sambo sier noe til han at han skal dele osv.. da begynner eldstemann å gråte faktisk!
Er jo ålreit å kunne reise bort med unga uten å tenke på at eldste skal ha alle lekene selv[&:]