Storebror/storesøster

Peanut

Betatt av forumet
Skal dere gi gave til storebror/storesøster fra babyen? Jeg tenkte å gi en på besøk på sykehuset og en når jeg og baby kommer hjem. Hvis dere skal, hva skal dere gi og hvor gammelt er barnet? :-)

Tror ikke det. Storebror har fått ganske mye nå i forkant av fødsel (ny sykkel, xbox). Med mindre hans far kjøper noe så blir det nok ingen gave.

Her er storebror 2,5 år. Han får en eske med sløyfe på, og oppi der ligger det litt småting. En bok, en legofigur, en liten båt, et briotog og litt sunt godteri :)

Og hvis div. eBay-selgere og posten har vært kjappe, så ramler det noen flere småting oppi der også :)

Det skal vi. Storebror er litt over 2 år og han får gave fra både oss og besteforeldrene. Ikke dyre ting,
Vi har kjøpt et spill til 130 kr, mer ment som en oppmerksomhet bare til han siden babyen får mange gaver

2-åringen og pappaen er ute og handler en gave nå. Blir elektrisk tog til duplobanen han har arvet etter onkelen. Det toget som var med har tatt kveld (tross alt 13-14 år gammelt :p ).

Storebror har fått gokart og utstyr i spleiselag som storebrorgave :o
Jeg som i utgangspunktet hadde tenkt at han ikke skulle få noe :p

Litt usikker, men har tenkt tanken. Koselig med en liten oppmerksomhet til han også siden baby får så mye :) men tenkte også gjerne å kjøpe en liten ting storebror kan gi til babyen. Får se litt hva det blir :) Kanskje han får en liten lynet mc queen bil eller gråtass. Han er ganske opptatt av de figurene for tiden :)

Her er storebror 2,5 år. Han får en eske med sløyfe på, og oppi der ligger det litt småting. En bok, en legofigur, en liten båt, et briotog og litt sunt godteri :)

Og hvis div. eBay-selgere og posten har vært kjappe, så ramler det noen flere småting oppi der også :)

Det var jo en super ide! Min gutt er ca like gammel.

Her får storebror is i kiosken med meg, mens pappa passer lille. Så har jeg kjøpt noen aktivitetsvekst og klistremerker i gave, sånn at det er en gave vi kan drive med sammen hver gang det feks er amming:-) for å få ham
Til å føle at den stunden blir litt kosestund for ham også:-)

til storebroren på snart 6 har jeg kjøpt en sånn liten robotfisk som svømmer i vann (han dykker i badekaret men er så lite å se på der)
To pakker magisk sand (ala sands alive) og tenkte kjøpe en snack-cup også siden han ønsker seg det. Syns han fortjener noe som har vært så tålmodig med en dårlig og sliten mamma i mange måneder.

Ja, fant en sparkesykkel på salg.
Hun har ønsket seg det, og får det nå av lillesøster.

Vi tenkte og tenkte og spurte og gravde og det eneste storebror ønsket seg var vanngevær og prompepute. Så det fikk han. Vært mye ute med stefar og hatt vannkrig på gresset og det har egentlig vært ypperlig for han har trengt litt stor gutt tid uten babymas.

Her e storesøster på 20 mnd veldig opptatt av bebi for tida... Så ho skal få new born dukke når ho kjem på besøk på sjukehuset!! :-)

Storesøster som blir 22 mnd får kinderegg pakket inn fra babyen på sykehuset.

Back
Topp