Storebror gave :)

Aprilbaby2015

Glad i forumet
Juli13-jentene
Aprilbarna`15
Da er storebror gave til storebror på 20 mnd bestilt :) har dere tenkt til å kjøpe noe? :)

Trippelpost??? Lillegutt har ingen storebror/søster ;-)

Da er storebror gave til storebror på 20 mnd bestilt :) har dere tenkt til å kjøpe noe? :)

Jeg kjøpte inn puslespill idag, som er ferdig innpakket og ligger klar i fødebaggen :) Kommende storsesøster elsker puslespill, så vi tenkte det var greit og kjøpe noe til henne som hun blir å leke med :)

Jeg bestilte tegnebrett og et sånn lekebord til å ha ute :) den kan fylles med vann :) fant på lekmer :)

Har ikke kjøpt noe enda, men skal gjøre det:) Tenker noe hun kan bruke ute, som vi sikkert hadde kjøpt uansett.

Vi har kjøpt "stor jente sykkel" hun skal få ☺️ Også skal vi sette opp lekehus i hagen i påsken-blir nok mye tid hjemme fremover, så da er det fint at hun har noe hun kan styre med ☺️

Ikke tenkt på det.. Men kjøper nok en liten ting til de to hjemme når lillebror får gave av de som besøker oss.. Kan egentlig holde med bare en kjærlighet eller en pastilleske synes jeg da!!

Tror vi skal kjøpe litt smålego til de kommende storebrødrene i gave. De er i overgangen mellom duplo og smålego og trenger uansett mer smålego.

Storebror skal få Lego og en cars bil. Og kanskje mamsen har noe godis i veska når han kommer på besøk ;) han forstår nok ikke så mye av dette her, Og er ikke noe begeistra for andre barn, så skal skjemme han bort litt for å gjøre det til en god opplevelse for han :)

Tror vi skal ta han med i lekebutikken så han kan velge noe:)

ImageUploadedByBV Forum1426889488.179556.jpg

Dette er vårt første så her er det ikke noen søsken å kjøpe til.

Men min bror har en datter som jeg har bestilt dette smykke til med dems navn på. Hun gleder seg veldig til å bli "storesøster". Så da blir det en liten gave til henne når hun kommer på sykehusbesøk.

Storebror skal få Lego og en cars bil. Og kanskje mamsen har noe godis i veska når han kommer på besøk ;) han forstår nok ikke så mye av dette her, Og er ikke noe begeistra for andre barn, så skal skjemme han bort litt for å gjøre det til en god opplevelse for han :)
Samme tenker jeg :) vil at han skal ha en fin opplevelse med at lillesøster kommer til verden :) han er jo bare 20 mnd :)

Han skal få noen DVDer med Elias og Brannmann Sam. Og så har vi en lastebil liggende med masse småbiler. Så spørs om han ikke får den også.. Greit å ha noe å holde på med, han er blitt skikkelig mammadalt etter å ha vært hjemme syk den siste uken, så blir nok ikke noe lettere å takle lillebrors ankomst da.

Usikker om vi kjøper noe.
Storesøster fikk gave sist gang, men lillebror blir jo gave i seg selv også.
Minste blir da rundt 21 mnd, og forstår nok ikke så mye. Har nok leker osv hjemme, men får kanskje en liten ting som hun kan ha hjemme siden jeg da må bli igjen alene på barsel.

Sist sov jo pappa og storesøster der, på sommeren. Men det går uansett ikke nå. Da kan det jo være greit at minste får ny ting å rette oppmerksomheten mot. Men da må nesten storesøster få noe også... Hmm.

Vi har et bord og to stoler som skal skrus opp. Så har storesøster noe nytt på rommet sitt når babyen har kommet :) og så vet jeg ene tanten skal kjøpe noen gaver til henne :)

Back
Topp